חיפוש

האם גידול אוגר מלמד אחריות?

הודעות רבות שהתקבלו אל המערכת שלנו בתקופה האחרונה גרמו לנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שעוסקת בגידול בעלי חיים מסוגים שונים בבתי אב רבים. שכן, הורים וילדים ביקשו לקבל מידע אודות אימוץ וגידול של חיות מחמד שונות. בחרנו לפתוח בשאלה שנוגעת לאחריות בכל הנוגע לגידול של בעל חיים. המדריך הנוכחי הוא הראשון בסדרה והפעם אנו נבחן האם גידול של אוגר מלמד אחריות. הישארו אתנו ותוכלו להיות בטוחים שיש בידיכם את התשובה לשאלה המתבקשת.

 

גידול של אוגר – מה הוא מצריך? החלק ה – 1: רכישה של מוצרים בסיסיים

אנו נעסוק בכל פעם שנעלה מדריך בסדרה בשאלה שתאפשר לנו להבין תחילה מה מצריך הגידול של אותו בעל חיים. הפעם אנו עוסקים כמובן בגידול של אוגר, כך שבדקנו מקרוב מה הדבר מצריך מכם, ההורים והילדים. בתור התחלה, יש צורך ברכישה של מוצרים בסיסיים, למשל:

  • כלוב לאוגרים
  • כלי למים וכלי לאוכל
  • נסורת
  • אוכל ייעודי

נגלה לכם כבר עכשיו כי גידול של אוגר אכן מלמד אחריות. ההמלצה שלנו היא לערוך את השלב הזה ביחד עם הילדים. שכן, כך הם מפתחים אחריות כבר בשלבים הראשונים. הם בודקים את הכלוב המתאים, בוחנים איזה אוכל יהיה טוב לאוגר וכך הם יוכלו לבצע בחירות נוספות בהמשך תוך תחושת עצמאות.

אוגר מלמד

גידול של אוגר – מה הוא מצריך? החלק ה – 2: סידור הכלוב

בשלב השני צריך להתארגן לקראת בואו של האוגר לבית. בהתחלה צריך לפזר את הנסורת ולכסות את הכלוב בשכבה עבה. לאחר מכן, צריך להוסיף את הגלגל שישמש את האוגר לריצה, את כלי המים וכלי האוכל. בשלב האחרון יש להכניס את האוגר למעונו החדש. אנו ממליצים לכם לקרוא מדריך מורחב באתר שעוסק באוגרים, כדי שתדעו איך ליישם את השלב הזה על הצד הטוב ביותר. למעבר לאתר לחצו על המילים הכחולות.

 

גידול של אוגר מלמד אחריות ועצמאות

כבר עכשיו אתם יכולים לראות שגידול של אוגר מלמד אחריות. כדי שזה יקרה, אתם צריכים ליישם את 2 השלבים הראשונים עם הילדים שלכם. תנו להם לבצע את מרבית הפעולות, כדי שהם ירגישו שהאחריות מוטלת עליהם.

אוגר מלמד

זכרו! אל תעשו זאת לבד

בתור מי שעוסקים בחינוך באופן יום יומי, אנו מבקשים להזכיר כי אחריות לא באה כך סתם. אם אתם רוצים שהילד ירגיש שמוטלת עליו האחריות באמת, אתם תצטרכו לשחרר. כלומר, לאפשר לו לבצע את כל הפעולות השונות באופן עצמאי (בתחום היכולת שלו כמובן). אם תעמדו מאחור ותבצעו בעצמכם דברים מסוימים, אתם צפויים לגלות שהילד יצפה מכם לקחת את האחריות.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שגידול של אוגר מלמד אחריות במצבים שבהם ההורים יודעים לשחרר ולתת עצמאות לילד. נאחל בהזדמנות זו שתפעלו נכון ותביאו לאחריות החיונית.

אוגר מלמד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »