חיפוש

הסוגים השונים של כסאות גלגלים

קשה להשיג כסא גלגלים מהביטוח הלאומי. בעיקרון, מי שצריך כסא גלגלים צריך לפנות למוסד לביטוח הלאומי להגשת בקשה. אמנם ארגוני חסד כמו יד שרה ועזר מציון נכנסו לתמונה, אך עדיין הבירוקרטיה לא נפתרה. הרבה אנשים שהתלוננו על הבירוקרטיה המורכבת הנלווית לקבלת ציוד עזר רפואי נצרך מהביטוח הלאומי, זכו למענה. רפורמה חדשה תוכנס בקרוב ולפיה, קופות החולים תהיינה אלו האחראיות על אספקת הציוד הרפואי הנדרש. כך התקווה שהתהליכים יתקצרו, עולה. כאן ריכזנו עבורכם מידע על סוגי כסאות גלגלים, מוזמנים להכיר את כסא הגלגלים שאתם מחפשים.

איפה רוכשים כסאות גלגלים?

ניתן לרכוש באופן עצמאי כסאות גלגלים. אך חשוב לדעת שהמחיר הוא לא מחיר זול. גופי הביטוח עובדים מול ספקיות שונות וכך גם לקוחות עצמאיים יכולים לפנות אליהם לצורך התאמת כסא מותאם לבעלי מוגבלות בתנועה.

הסוגים השונים של כסאות גלגלים

סוגי כסאות גלגלים

כסא גלגלים מתקפל

בעלי מוגבלות בתנועה שצמודים לכיסא הגלגלים שלהם לאורך מרבית שעות היממה ויש להם מלווה צמוד, יקבלו לרוב כיסא גלגלים מתקפל.

 

כסא גלגלים קל משקל

בעל מוגבלות בתנועה שמניע את עצמו באמצעות הידיים או שהוא צריך כיסא גלגלים מכוונן ומותאם אישית לצרכים האישיים שלו, יוכל להיעזר בכיסא גלגלים קל משקל שהוא גם מאפשר עצמאות במינימום השקעה של מאמץ פיזי.

 

כסא גלגלים ממונע

כיסא גלגלים ממונע מיועד לנכים מוגבלי תנועה שלא יכולים להתנייד באמצעות הרגליים. כיסא גלגלים ממונע מאפשר לנכה להתנייד בתוך מבנה, ברחוב ואפילו בעבודה ללא מאמץ מיותר.

 

כסא גלגלים סיעודי

כאשר הנכסה הוא סיעודי, כיסא הגלגלים צריך לאפשר כיוונון והתאמה אישית בהתאם לצרכים האישיים של המטופל.

 

כסא גלגלים קטנים

כיסא גלגלים קטנים מיוצרים עבור ילדים כדי שיהיה להם נוח לנייד את עצמם ולגלגל את הכיסא בצורה נוחה ויעילה. ניתן להשיג כיסאות גלגלים קטנים מכל הסוגים המותאמים לגודל הילד.

 

כסא גלגלים אקטיבי

כיסא גלגלים כזה מאפשר שינויי תנועה והתאמה אישית על ידי הוספת ציוד עזר נלווה.

 

רגע לפני שאתם רוכשים כסא גלגלים

לפני שאתם רוכשים כיסא גלגלים חשוב לקחת בחשבון כי ההתאמה חשובה לשיפור איכות חיי המטופל. לכן לא כדאי לרכוש כיסא ללא התייעצות מוקדמת עם גורם מקצועי. כפי שראינו, קיים מגוון של סוגי כיסאות גלגלים, אך לכל סוג כיסא יש יתרונות משלו. לפעמים יש צורך לשלב רכיבים נוספים בכיסא ולכן חשוב לפנות למומחה בתחום.

 

לסיכום

אנשים צריכים להשתמש בכסא גלגלים ממגוון סיבות. כפי שסיכמנו כאן, קיימות קטגוריות שונות של כיסאות גלגלים. לכל קטגוריה יש יתרון משלה ולכן חשוב לדעת מה מתאים למצב הקיים. לפני רכישת חשוב לפנות לגורם מקצועי ומוסמך שיעניק הכוונה והתאמה אישית. רכישת כיסא גלגלים היא רכישה יקרה ולא כדאי לבצע אותה בפזיזות. בהצלחה רבה!

סוגי כסאות גלגלים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »