חיפוש

השכרת רכב בארץ: כך תחסכו כסף

רבים סבורים כי השכרת רכב היא יקרה ביותר, אולם מדובר בטעות. להלן כל הפרטים

השכרת רכב – לא מה שחשבתם

אנשים רבים אשר מעוניינים להקל בעלויות אחזקת הרכב אשר כוללות את הטיפול, טסט כמו גם דלק נדהמים לשמוע בלא מעט מהמקרים עד כמה השכרת רכב יכולה לחסוך מבחינת התקציב. למעשה, כאשר בוחנים את שתי החלופות של רכישת רכב מיד ראשונה לבין השכרת רכב לתקופה קצרה או ארוכה, ניתן לראות בבירור כי יש הבדל משמעותי של עשרות אחוזים לטובת השכרת רכב. השכרת רכב בארץ לדוגמא ירדה בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, זאת לאור כניסתן של חברות לתחום והגברת התחרות. כיום, החברה המובילה היא חברת Suncar אשר נחשבת לחברה המשתלמת ביותר לתחום השכרת הרכבים, זאת לאור המגוון העשיר אשר ממנו ניתן לבחור מתוך מגוון של רכבים את המחיר המתאים ביותר כמו גם כי החברה מחזיקה בצוות העובדים הטוב והמסור ביותר אשר יודע להעניק את השירות הטוב ביותר בעבור בעלי עסקים כמו גם המגזר הפרטי.

 

השכרת רכב באמצעות Suncar

Suncar היא כיום החברה המובילה בישראל לתחום השכרת רכבים, ולא בכדי. מאז הוקמה שירתה החברה בהצלחה מאות לקוחות מהמגזר העסקי, הציבורי והפרטי – בהצלחה יתרה. צוות החברה מעניק מעטפת כוללת של עזרה בכל שאלה כמו גם מענה 24/7. החברה מחזיקה בציי רכבים חדישים אשר מתאימים לכל מטרה, וכמובן לכל תקציב, וזאת בהתאמה אישית.

אופציה נוספת להוזלת עלויות – קנייה מיד שנייה

לקנות רכב יד 2 הפך בעבור רבים לאופציה המועדפת, זאת בהתאמה לשינויים המתרחשים בשוק הרכב בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא שכיום רוב הציבור מבצע החלפת רכב כל שנתיים לערך, ועל הכביש נותרים רכבים רבים אשר נותרו ברמה תחזוקה גבוהה ביותר אך ללא דורש. על כן, מדובר באופציה נהדרת בעבור אנשים אשר יודעים בדיוק איזה סוג רכב הם מחפשים כמו גם מה התקציב שלהם לרכוש רכב מיד שנייה ובכך להקל בעלויות. למעשה, מדובר באופציה נפרדת מהאופציה של השכרת רכבים כאשר לכל אחד מהמסלולים הללו יש כמובן יתרונות וחסרונות, אך ההעדפה הברורה היא כיום בקרב הצרכנים היא לבחור בהשכרת רכב וזאת משום שהשכרת רכב לזמן קצר או ארוך היא משתלמת ואטרקטיבית, וזאת ללא עלות אחזקה. על כן, במידה ואתם מחפשים לרכוש רכב חדש המסלולים הטובים ביותר הם כמובן השכרת רכב או קנייה מיד שנייה, כאשר בשני המקרים חשוב מאוד לשים לב כי אתם נשארים במסגרת התקציב וכן מבצעים בדיקה מקיפה לגבי החברה ממנה אתם שוכרים את הרכב או לחילופין מאיזה אדם והאם הרכב אכן עבר טיפולים כנדרש, זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי עשיתם את הבחירה הטובה ביותר וכי כספכם הושקע בחוכמה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כידון
5 יתרונות שלא היכרתם לקלונועית

הקלנועית הינה כלי רכב נוח המשמש לרוב אנשים מבוגרים, ומשמשת כפתרון ניידות מצוין ממקום למקום באופן נוח, מהיר ויעיל. ישנם יתרונות רבים ומגוונים לשימוש בקלנועית

קרא עוד »