חיפוש

כיצד לבחור מעצב גרפי לעסק שלך?

בין אם אתם צריכים לעצב לוגו לעסק חדש, באנר לתערוכה מתקרבת, או עלון פרסומי למבצע חדש שאתם משיקים בעסק, מעצב גרפי הוא הכתובת המתאימה ביותר לעיצוב הפריט המבוקש.

יחד עם זאת, השוק מלא במעצבים גרפיים – מוכשרים יותר, או פחות, מנוסים יותר, או פחות ובעלי סגנונות שונים ומגוונים.

אז איך תבחרו את המעצב הגרפי המתאים לכם?

 

פרמטרים לבחירת מעצב גרפי לעסק

 

תיק עבודות

אנשי מקצוע כמו מעצבים גרפיים, מחזיקים תיקי עבודות, דוגמאות לעבודות קודמות ואף המלצות מלקוחות מרוצים.  זהו כנראה הפרמטר הראשון שכדאי לכם לבדוק, כדי שתמצאו את הסגנון העיצובי שמוצא חן בעיניכם, זה שאתם רואים בעיני רוחכם מתאים לעסק שלכם.

לאחר שתמצאו כמה מעצבים גרפיים שאתם אוהבים את הסגנון שלהם, תוכלו להמשיך לבדיקות נוספות.

 

אופי העבודה

האם אתם מחפשים מעצב גרפי שיבנה אתכם את המיתוג של העסק ואת השפה העיצובית שלו, או שאתם זקוקים למעצב גרפי לטובת פרויקט חד פעמי? האם מדובר על עיצוב לוגו? באנר? קמפיין? כל צורך שתציגו, חשוב לבדוק שהמעצב יודע כיצד לטפל בו על הצד הטוב ביותר.

 

ניסיון

האם אתם מעדיפים מעצב מנוסה, שיש מאחוריו שורה של פרויקטים מצליחים ולקוחות מרוצים, אך אולי התעריפים שלו גבוהים ואולי הוא כבר קצת עייף ולא מאוד מקורי, או שתעדיפו מעצב טרי וחסר ניסיון, רעב להצלחה, המציג תעריפים נמוכים, אך אין לו תיק עבודות מרשים עדיין? הבחירה היא שלכם.

 

מעצב עצמאי, או חברה גדולה?

גם כאן השאלה היא – איזה פרויקט יש לכם ואיזה סגנון עבודה אתם מעדיפים.

סטודיו גדול לעיצוב גרפי אולי יכול לתת לכם מענה למגוון אתגרים בפרויקט, כולל תרגום לשלל שפות, מספר סגנונות עיצוב על ידי מעצבים שונים וקבוצות חשיבה יצירתית, המסייעות להגביר את הקצב, אבל מעצב פרילנסר יכול להציע מחיר נמוך יותר, לתת לכם יחס אישי יותר ולהקדיש את כל תשומת הלב לפרויקט שלכם.

 

כימיה ושפה משותפת

הכלל האחרון נכון לגבי בחירת כל איש מקצוע שתעבדו איתו.

ככל שהמעצב מבין אתכם יותר בקלות, מסכים עם הגישה שלכם ונעים לכם לעבוד איתו – כך סביר להניח שתהליך העבודה יעבור בנעימים, שתקבלו את התוצאה שאתם מקווים לה ושכנראה תרצו לעבוד איתו גם בהמשך.

 

לסיכום

בחירת מעצב גרפי יכולה להשפיע במידה ניכרת על הצלחת המיזם, העסק, או המוצר שאתם רוצים להשיק.

המעצב הרגפי הוא זה שנותן את הטאץ' הסופי לשפה העיצובית של העסק, למיתוג של העסק ושל כל נושא אחר אותו אתם רוצים לשגרר ללקוחות שלכם.

לכן חשובה בחינה מדוקדקת של האפשרויות, לפני תחילת העבודה והאמת היא, שיש לא מעט אפשרויות.

כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתחיל לחפש, עד שתמצאו את האחד (המעצב כמובן 🙂  )

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »