חיפוש

כיצד מדבירים טרמיטים?

טרמיטים הם מכרסמים קטנים שיכולים לגרום נזק א קטן בכל מקום שבו הם נמצאים. ברגע שגיליתם שיש אצלכם בבית טרמיטים, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להבין איך בדיוק אתם הולכים להדביר אותם. הדברה של טרמיטים שונה מזו של חרקים רגילים, לאור העובדה שהם נכנסים לתוך חפצים שונים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם איך בדיוק מבצעים את ההדברה הזו.

 

זיהוי הטרמיטים

זיהוי של טרמיטים בבית יכול להיעשות במגוון דרכים, אבל עוד לפני הזיהוי, חשוב להבין מי הם בדיוק הטרמיטים ומה הוא הנזק שהם יכולים להסב לנו. הטרמיטים הם מכרסמים קטנים שניזונים בעקר מתאית, מה שאומר שהם יכולים לאכול עץ ונייר. ההשפעה הישירה של זה עלינו היא בכך שהם גורמים נזק לרהיטים שונים על ידי כך שהם מתיישבים בתום ומתחילים לכרסם אותם.

הדברה של טרמיטים נועדה לשים סוף לבעיה הזו, אולם כפי שאתם מבינים, בניגוד להדברה של חרקים אחרים, אל הטרמיטים קשה להגיע ולכן ההדברה שלהם נחשבת הרבה יותר מורכבת מאשר הדברות אחרות. כמו בכל הדברה, חשוב לבחור איש מקצוע מיומן שיעשה עבורכם את העבודה על מנת שההדברה גם תהיה יעילה, ואולי אף חשוב חשוב מכך, הדברה בטוחה.

הדברה של טרמיטים

זיהוי המקום

את הטרמיטים תוכלו לזהות על ידי גרגירים דמויי אבק שלפתע יופיעו בבית שלכם, או אם תשימו לב לכנפיים שלהם כאשר אתם מנקים את הרצפה. בכל מקרה, אחרי שהבנתם שיש לכם טרמיטים בבית, עליכם לאתר את המקום המדויק שבו הם מכרסמים, ורק אז נוכל לגשת לפעולה. כמובן, כחלק מתהליך ההדברה אנשי המקצוע יוכלו לעזור לכם גם לזהות היכן בדיוק נמצאים הטרמיטים.

 

זיהוי בעזרת רעשים

הכרסום של הטרמיטים הוא משהו שניתן לשמוע גם באוזן אנושית, כך שאם אתם ורצים לנסות בכוחות עצמכם לחשוף אץ המקום בו הם נמצאים אתם יכולים לעשות את זה. כל מה שעליכם לעשות זה פשוט להצמיד את האוזן לרהיט או לאזור שבו אתם מניחים שיש טרמיטים, ואם הם שם אתם כבר תשמעו אותם.

הדברה של טרמיטים

החדרת חומר הדברה

כיון שאת הטרמיטים אנחנו לא רואים בעיניים, עלינו להחדיר את חומר ההדברה למקום שבו הם נמצאים. את זה אפשר לעשות בעזרת כלי הדברה מתקדמים, שעוזרים לנו להכניס את החומר לכל מקום בו יש טרמיטים. בסיום התהליך עלינו לבצע איטום יסודי שיוודא שאף טרמיט לא יוכל לשרוד את ההדברה הזו.

 

לסיכום

על אף שאת הטרמיטים קשה לראות בעיניים, הנוכחות שלהם יכולה להסב לנו לא מעט נזק. השלב הראשון בדרך להדברה של הטרמיטים הוא פשוט לזהות את המושבה המרכזית שלהם ולהכניס לשם חומר הדברה שפשוט הורג אותם. את ההדברה יש לבצע על ידי איש מקצוע מנוסה, שגם יעזור לכם לאתר את המקום שבו הטרמיטים נמצאים, וכמובן יבצע עבודה טובה שתעלים את כל הטרמיטים.

הדברה של טרמיטים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »