חיפוש

כל כמה זמן מומלץ לתת לכלבים חטיפים

תזונה איכותית ומאוזנת עבור הכלבים שלנו, היא המפתח לשמירה על איכות החיים ובריאות מיטבית שלהם. לצד מרכיבים עיקריים ובסיסיים כמו חלבונים וויטמינים לדוגמה, מומלץ גם לשלב בתפריט חטיפים לכלבים, היכולים גם לגוון את התפריט וגם להוות צ'ופר מתוק כשמתחשק לנו לפנק את הכלב שלנו. אך כל כמה זמן מומלץ לתת לכלבים חטיפים?

 

תזונה מאוזנת – המפתח לאיכות חיים

לצד רגעים רבים של כיף והנאה עם הכלבים שלנו, האחראיות הנובעת מהגידול שלהם דורשת מאיתנו לדאוג עבורם לשלל דברים, כשבין הבסיסיים מביניהם הם מים ומזון, המהווים פרמטרים מהותיים לקיומם בכלל ושמירה על בריאות מיטבית בפרט, של כלל בעלי החיים.

כאשר הטיפול בכלבים נמצא תחת אחריותנו, עלינו לדאוג עבורם לתפריט מאוזן ובריא ולחפש עבורם אוכל מומלץ לכלבים, המשלב היטב בין הצרכים השונים של הכלב (בהתאם לסוג הכלב, גילו ומצבו הבריאותי) לבין גיוון התפריט עם אוכל יבש, רטוב ואפילו חטיפים טעימים.

 

חטיפים לכלבים

חטיפים לכלבים מיוצרים מחומרי גלם שונים ומגיעים בצורות ובטעמים שונים ומיוחדים, המהווים פינוק מושלם לכלבים שלנו. כך, בין מגוון סוגי החטיפים לכלבים ניתן למצוא חטיפים בטעם דגים, עוף, ברווז ובשר, אותם ניתן להתאים לסוג הכלב, גילו ומצבו הבריאותי.

בדיוק כמו שהחטיפים מהווים עבורנו פינוק ונשנוש מתוק וטעים בין ארוחות, כך גם החטיפים של הכלבים מספקים עבורם את הצורך בגיוון התפריט, כאשר הטעם המפנק של החטיפים הפך אותם לכלי שימושי ויעיל באילוף וחיזוק התנהגות חיובית.

 

אילו עוד שימושים יש לחטיפים לכלבים?

גיוון התפריט, פינוק ואילוף הכלבים שלנו, הם בין הסיבות הנפוצות במיוחד למתן חטיפים לכלבים שלנו ויחד עם זאת, טכנולוגיות הייצור המתקדמות, הביאו לכך שישנם סיבות יעילות לא פחות לשילוב חטיפים לכלבים בתפריט שלהם:

  • חטיפי לעיסה

יצר הלעיסה הטבעי של הכלבים שלנו, מביא אותם לפעמים להתעסק עם הריהוט והנעליים שלנו, כך שחטיפי לעיסה לכלבים יהיו בהחלט פיתרון מושלם לבעיה.

 

  • חטיפי בריאות

ניתן למצוא כיום מגוון חטיפים בריאותיים, המסייעים בשמירה על היגיינת הפה וניקוי טבעי של השיניים.

 

כל כמה זמן מומלץ לתת לכלבים חטיפים?

למרות שראינו שישנם גם חטיפים בריאותיים, מרבית החטיפים עשירים בקלוריות וצריכה בלתי מבוקרת שלהם עלולה להביא לתופעות של השמנה וחוסר תיאבון. לפיכך, מומלץ להביא לכלבים שלנו חטיפים בעלי ערכים תזונתיים איכותיים וטבעיים ככל האפשר.

מבחינת כמות מומלצת, הרי שיש לדאוג לכך שכמות הקלוריות בחטיפים לא תעבור את סך ה -10% מכמות ה קלוריות היומית של הכלב. מדובר בערך בכמות של עד 5 יחידות חטיף ליום וזאת בהתאמה למאפייני הכלב ובעיקר למשקלו.

 

כלבים וחטיפים – סיכום

תזונה איכותית ומאוזנת היא המפתח לאיכות חיים ובריאות מיטבית של הכלבים שלנו, כאשר חשוב גם לגוון את התפריט באמצעות חטיפים לכלבים, היכולים גם לסייע בסיפוק יצר הלעיסה ואף לשמירה על היגיינת הפה של הכלבים. יחד עם זאת, חשוב לדאוג שכמות הקלוריות בחטיפים לא תעלה על 10% מסך כמות הקלוריות היומית המומלצת לכלב שלנו.

אוכל לבעלי חיים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »