חיפוש

כל מה שרצית לדעת על השימוש בקרמים לגוף בהיריון

לכל אחת יש את הקרם האהוב עליה ביותר. זה שהיא משתמשת בו בשעות הבוקר, הערב ולעיתים גם וגם. העניין הוא, שלא כל אחת יודעת שיש קרמים מסוימים שעשויים להיות בעיתיים למריחה במהלך ההיריון. הדבר התגלה לנו לפני כמה חודשים, כשהיינו בהיריון הראשון שלנו.

החלטנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם כל המידע שיעשה לכן סדר ויאפשר לכן לדעת אם הקרם שבידיכן מתאים לשימוש או שכדאי להשאיר אותו בצד לשלב מאוחר יותר.

 

המלצת המומחים בכל הנוגע לשימוש בקרמים במהלך ההיריון

מומחים בתחום ההיריון והלידה ממליצים לערוך בירור מעמיק טרם נעשה שימוש בקרמים שונים לאורך ההיריון. מסתבר שיש רכיבים מסוימים שעשויים להיספג בדם של האישה ההרה ולהגיע באופן זה אל העובר. חומרים אלו עשויים להיות מסוכנים עבורו ולגרום לו לפגיעות שונות, למשל:

  • מומי לב
  • מומים בגפיים
  • פגיעה מוחית ועוד

במדריך הנוכחי נציין בפניכן את כל המידע אודות הרכיבים המסוכנים, כדי שתוכלו לדעת ממה להימנע.

קרמים במהלך ההריון

הרכיב ה – 1 שראוי להימנע ממנו: רטינול

נכתבו לא מעט מאמרים על רטינול שנמצא בקרמים לפנים ותכשירי פילינג שונים. מדובר בנגזרת של ויטמין A שמביא בסופו של דבר להתחדשות של תאי העור בגוף. עובדה זו וודאי גורמת לכן להבין כי הוא נמצא בקרמים שונים. מאמר שקראנו באתר נשים קוראות ללדת גרם לנו להבין כי מינונים גבוהים של רטינול עשויים להביא לנזק בלתי הפיך של העובר.

נכון לרגעים אלו, אין בידינו הנחיות אודות המינון שאסור לעבור אותו. לכן, ההמלצה היא להימנע ממנו לחלוטין במידת האפשר.

 

הרכיב ה – 2 שראוי להימנע ממנו: חומצה סליצילית

החומצה עם השם המסובך אולי לא נשמעת לכן מוכרת, אבל היא מככבת על מי פנים, פילינג וגם סבונים רבים שנמכרים על מדפי חנויות הפארם. חומצה זו מביאה לסילוק של תאים מתים בעור והיא נחשבת לחיונית ביותר לחידוש העור. ההמלצה היא כמובן שלא להשתמש בחומרים שמכילים את חומצה זו ולא לצרוך חלילה את החומצה באמצעות קפסולות שניתנות לנטילה דרך הפה.

חומצה סליצילית

מתכננות להניק בהמשך? כדאי שתחכו עם שגרת הטיפוח

אם אתן מתכננות להניק את הבייבי שלכן לאחר הלידה, כדאי שתדעו כי ההנחיות הללו תקפות במרבית המקרים גם לאחר הלידה. כאמור, החומרים הללו נכנסים אל מערכת הדם שלכן והם יכולים לעבור אל גופו של התינוק הרך בעת ההנקה. ההמלצה שלנו היא לפנות אל גורם מוסמך שיודע דבר או שניים בנושא ולקבל את האינפורמציה העדכנית שתאפשר לכן לשמור על שגרת טיפוח מבלי לפגוע בבייבי שלכן.

 

לסיום

שגרת הטיפוח של נשים בהיריון צריכה להתקיים תוך בירור מעמיק אל מול גורמים מוסמכים. שכן, חשוב לבחון כי הקרמים השונים אינם מכילים חומרים מסוכנים שעשויים לפגוע בבייבי ובאישה ההרה.

קרמי גוף הריון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »