חיפוש

כמה עולה חופשה בארץ לחרדים ומה היא כוללת?

משפחה חרדית שיוצאת לנופש בישראל יודעת שעליה לחשב מראש את העלויות השונות, כדי לבדוק שהן תואמות לתקציב הכללי שהוגדר מראש. מדריך זה עולה לאתר, כדי לסייע לבתי אב בהקשר זה. שכן, בשורות הבאות נציג בפניכם את העלויות העדכניות של חופשות בישראל. הישארו כאן ותגלו כמה תשלמו במקומות נבחרים ומה תהיה התמורה שתקבלו.

 

העלות של נופש בצפת

בחרנו להציג תחילה את עיר הנופש המבוקשת ביותר על ידי הקהל החרדי, הלא היא צפת העתיקה. לא נרבה במילים ונציין שתצטרכו לשלם כ – 900 ₪ עבור לילה באמצע שבוע ו – 1,100 ₪ עבור חילה בסוף השבוע. זו העת לציין שמדובר בצימר שכולל 2 חדרים סגורים שמתאימים לסוגות וסלון שמשמש ללינה עבור הילדים. יש סך הכל 7 מיטות במקום (תוכלו לקבל לול בעת הצורך). חשוב לומר שהצימר יספק לכם מיחם לשבת, פלטה, נרות, שעון שבת וערכה הבדלה במידה ותנפשו במקום למשך השבת.

 

כמה תשלמו על לינה באור הגנוז?

סביר להניח שנתקלתם בעבר במקומות הלינה המומלצים שקיימים באור הגנוז. שכן, אלה נחשבים למותאמים במיוחד עבור נופשים לחרדים. מקום הלינה שבחרנו עבורכם כולל מתקני חצר (טרמפולינה, נדנדות) ואבזור מלא לשבת. תוכלו להתפלל בבית הכנסת שנמצא בתוך מתחם הצימרים וליהנות ממניין פרטי. העלות של נופש זה באמצע השבוע היא 500 ₪ ללילה. בסופי שבוע תתבקשו לשלם כ – 500 ₪ עבור זוג ו – 100 ₪ עבור כל ילד.

עלות חדרים לחרדים

תכירו בעלות הגבוהה והמשתלמת ביותר – נופש בווילה מפנקת ברכסים

משפחה חרדית מרובת ילדים שרוצה ליהנות מנופש בלתי נשכח, צריכה להכיר את הווילה ברכסים ששוכנת על צלע ההר, מול שדות ירוקים. תשמחו וודאי לשמוע שבווילה יש לא פחות מ – 28 מיטות (יש במקום סלון, 8 חדרי שינה וחדר משפחה). העלות ללינה באמצע שבוע נעה החל מ – 3,000 ₪ ובסוף השבוע תתבקשו לשלם כ – 4,000 ₪.

 

טיפ חשוב מיודעי דבר – אל תתמקדו בעלות

בחירה בחופשה למשפחה חרדית צריכה להתבצע תוך בירור מעמיק אודות פרמטרים מסוימים, לדוגמא:

  • גודל הצימר או הווילה
  • מספר המיטות שקיימות במקום
  • האבזור
  • רמת הניקיון
  • בית כנסת בקרבת מקום

חשוב שתדעו שעליכם לבדוק תחילה את הפרמטרים הללו ורק לאחר מכן, לבדוק את העלויות. שכן, חיפוש אחר מקום לינה זול עלול להתגלות כלא תואם לצרכים שלכם.

 

מילים אחרונות לסיום

העלות של חופשה לחרדים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים, לדוגמא: גודל מקום האירוח, מספר האורחים ורמת האבזור. בשלב זה אתם מכירים במידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק לבדוק את הפרמטרים שהוצגו לעיל, כדי שתוכלו לבצע בחירה שקולה. רק לאחר שתוודאו שמדובר במקום שעונה על פרמטרים אלה, תוכלו לבדוק את המחיר הסופי. נאחל בהזדמנות זו שתנפשו במקום שמתאים לכם מכל הבחינות ושתיהנו מכל רגע.

אפשרויות הלינה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »