חיפוש

מה הוא מחולל חמצן

איך מתמודדים עם רמות חמצן נמוכות בדם? מה הגורמים לכך? מה הסימנים המעידים על רמות חמצן נמוכות? כל את התשובות לשאלות החשובות הללו ריכזנו עבורכם כאן בצורה ברורה ומסודרת. אחרי שנבהיר את הבעיה, נציע מספר פתרונות אפשריים, ונפרט על הפתרונות החדשניים ביותר שקיימים, בדמות מחולל חמצן. לא תאמינו באיזו קלות אפשר לשפר את איכות החיים, אל תפספסו את זה.

 

רמות חמצן נמוכות בדם

קיימות סיבות רבות לרמות נמוכות של חמצן בדם, כשלרוב הסיבה היא מחלות שונות כגון מחלות ריאה חסימתיות כמו COPD, מחלות לב שונות ויתר לחץ דם. במקרים קיצוניים קיימת סכנת חיים בעקבות המחלות השונות, אך לרוב חשוב ואפשר לטפל בבעיה. איכות החיים של אנשים שסובלים מרמות נמוכות של חמצן בדם נפגעת באופן משמעותי, וכאן מגיע מחולל חמצן ומחולל פלאים בשגרת החיים של החולים.

מה הוא מחולל חמצן

מחולל חמצן

מחולל חמצן הוא מכשיר רפואי נשמתי, שפותח במיוחד כדי לעזור לאנשים הסובלים מרמות נמוכות של חמצן בדם. מחוללי החמצן לא מאוד וותיקים בשוק הרפואי, ולמעשה נכנסו לחיינו רק בתחילת שנות ה-90 ושינו את חייהם של חולים רבים. עד אז עיקר הטיפול ברמת חמצן נמוכה בדם נעשה באמצעות בלוני גז או בחמצן נוזלי, שהם גדולים והשימוש בהם מסורבל למדי.

 

מאפייני מחולל החמצן

מחולל חמצן הוא מכונה שמספקת חמצן באופן זמין וסדיר למטופלים על ידי ארבעה שלבים פשוטים. המחולל אוסף אוויר מהסביבה בעזרת מדחס ופילטרים עם סיב מיוחד מסננים את החמצן ומנקים אותו. לאחר מכן נעשה ויסות של זרימת החמצן על פי הגדרת המשתמש וכך זורם חמצן טהור ומרוכז אל החולה, על פי הצרכים המדויקים שלו.

מה הוא מחולל חמצן

מחולל חמצן נייח ונייד

מחוללי החמצן הראשונים שפותחו היו מחוללים נייחים. מחולל חמצן נייח דורש חיבור לשקע חשמלי, ולכן מתאים לשימוש בעיקר בסביבה הביתית. בשלב הבא, פותח מחולל החמצן הנייד, שהוא המתקדם ביותר שקיים. המחוללים הניידים קטנים, קלים ואינם זקוקים לחיבור למקור חשמל קבוע, וכך מאפשרים למטופל לנהל את שגרת יומו ללא הפרעות, בכל מקום ובכל זמן.

 

יתרונותיו של מחולל החמצן הנייד

מעבר ליתרונות הברורים של שימוש במחולל נייד במהלך שגרת החיים היום-יומיים, ישנם כמה יתרונות מיוחדים למחולל החמצן הנייד, שכדאי לציין. מחוללי חמצן ניידים מתאים לשימוש גם בטיסות, וחלק מהם מאושרים לשימוש בטיסה על ידי ה-FAA. בנוסף, מחולל החמצן אינו זקוק למילוי מחדש, לא הנייד וגם לא הנייח. הפעלתו אינה מבוססת על מיכל מוגבל, כך שהמטופל לא צריך לדאוג למילוי חוזר.

 

לסיכום

אם אתם או מישהו מהסביבה שלכם סובל מרמות נמוכות של חמצן בדם בעקבות מחלה או מסיבה אחרת, מחולל חמצן הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מחולל חמצן מספק חמצן טהור ומרוכז מתוך מכשיר שמגיע בגרסה נייחת או ניידת, הוא נוח לשימוש ואינו זקוק להחלפה או למילוי. הרבה בריאות לכולם ☺

מה הוא מחולל חמצן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »