חיפוש

מה היא מערכת print & apply?

בחלק ניכר מהתעשייה, אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם נדרשים להדביק תוויות על גבי אריזות או מוצרים שונים. התוויות הללו חשובות כיון שהן מספקות מידע חיוני על המוצר עבור מי שקונה אותו.  ההדבקה של אותן מדבקות צריכה להיעשות בצורה מהירה, יחד עם אפשרות לשנות כל הזמן את מה שכתוב על המדבקה. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך תוכלו לעשות את זה בקלות.

 

מערכת הדפסה אוטומטית

מערכת print & apply היא מערכת שהמטרה שלה היא לאפשר לנו להדביק בקלות מדבקות ותוויות על מוצרים שונים. המערכת נועדה למנוע מצב שבו אנחנו צריכים להשקיע כוח אדם במשימה כל כך פשוטה.העובדה שמהערכת מבצעת את המשימה הזו הופכת אותה להיות יותר מדויקת, וכל המדבקות שלכם יודבקו על המוצרים בדיוק באותו מקום.

מערכת הדפסה

הדבקה בגובה לפי בחירה

בכל מוצר אנחנו מעוניינים להדביק את התווית במקום אחר, וכאן אנחנו מגיעים ליתרון נוסף שיש למערכת הזו. עבור כל מוצר תוכלו להגדיר בדיוק מה הגובה שבו אתם רוצים שהמדבקה תהיה.כמובן, הנתון הזה כפוף לשינוי כל הזמן, ובכל רגע שבו תרצו לשנות את גובה ההדבקה או פשוט להתאים אותה עבור מוצר אחר תוכלו לעשות את זה ללא כל קושי.

 

מידע משתנה

תוויות ומדבקות של מוצרים מכילות מידע שיכול להשתנות בכל רגע. בין אם מדובר על שינוי בשל החלפת סוג מוצר או שינוי ספציפי במוצר מסוים, חשוב שתהיה לכם יכולת לשנות בקלות את המדבקות, וגם את הדבר הזה אתם מקבלים במערכת הזו.התפקיד שלכם הוא רק להזין את הנתונים המעודכנים והמערכת יודעת לבד כיצד להדפיס אותם.

 

בדיקת תקינות

בתור מי שמייצרים מוצרים לצריכה המונית, בקרת איכות היא משהו שאנחנו לא יכולים לוותר עליו. בעזרת המערכת אנחנו יכולים לוודא שהמוצר שלנו מוכן לשיווק, לפחות מבחינה חיצונית. בעזרת סורק איכותי המערכת תסרוק כל מוצר לפני שהוא יוצא מהעסק שלכם, ותדע לנטר את התקלות עוד לפני שתגיעו למצב שבו אין לכם יכולת לתקן בעיה בייצור.

 

שמירה על המכונה

לאור העובדה שהמכונה עובדת עם רכיבים טכנולוגיים מתקדמים, חשוב לשמור עליה בצורה טובה. אם יש לכם עובדים שמתעסקים עם המכונה, וודאו שהם יודעים בדיוק כיצד נכון לעבוד איתה, בכדי למנוע התרחשות של תקלות מיותרות. זכרו לקבל הדרכה מאנשי מקצוע שמכירים היטב את המכונה, כדי שתוכלו להפיק ממנה את המירב.

 

לסיכום

מערכת print & apply נועדה לאפשר להדביק בקלות תוויות על מוצרים שונים. המערכת פועלת בצורה כמעט אוטומטית, כאשר כל מה שנשאר לכם זה רק להגדיר לה מה בדיוק להדפיס על התווית. העובדה שההדבקה מתרחשת בצורה אוטומטית מאפשרת לכם לבצע אותה במהירות, לחסוך בכוח אדם, ולתת לעובדים שלכם לעסוק במשימות חשובות יותר. זכרו רק לשמור על המכונה בצורה טובה.

מערכת הדפסה והחלה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא