חיפוש

האם לקנות מסוכנות רכב או ישירות מהיבואן?

ההתלבטות הקשה ביותר של נהגים רבים טמונה בבחירה בסוכנות רכב, או ישירות מהיבואן. במאמר הבא החלטנו ליישב את הסוגיה אחת ולתמיד, כך שתוכלו להיות בטוחים כי עשיתם את הבחירה הטובה ביותר.

רכישת רכב – האם דרך סוכנות רכב או ישירות מיבואן?

ענף הרכב הוא ענף בו עוסקים לא מעט שחקנים, וזאת כתוצאה מעידוד ממשלתי לייבוא של רכבים. למעשה, כיום כמעט כל נהג ישראלי מחליף את רכבו אחת למספר שנים ספורות, וזאת לאור תנאי מימון נוחים וכן דגמים של המותגים המובילים בעולם, אשר ניתנים לרכישה הן בסוכנות רכב והן ישירות מהיבואנים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי רכישת רכב היא רכישה משמעותית ביותר אשר מצריכה חשיבה מעמיקה לגבי לא מעט פרמטרים, כאשר אחד הפרמטרים הבולטים ביותר היא ההתלבטות בין רכישה מסוכנות רכב, לבין היבואן. אנחנו כאן בכדי ליישב את הסוגיה אחת ולתמיד, וזאת על מנת שתוכלו לדעת בוודאות כי עשיתם את הבחירה הטובה ביותר בעבורכם, בני הבית וכן התקציב והצרכים.

רכישת רכב – דרך סוכנות רכב מובילה בתחומה

למעשה, אם אתם מתלבטים כעת לגבי רכישת רכב, חשוב לזכור כי באמצעות סוכנות רכב מובילה תוכלו לקבל את תנאי המימון הטובים ביותר בשוק, כמו גם ליווי צמוד לכל אורך התהליך אשר כולל מעבר לתהליך הרכישה גם אפשרות לרכישה של ביטוח, בתנאים הטובים ביותר בשוק. יבואני הרכב השונים מוגבלים בהטבות כמו גם במבצעים, ועל כן רכישה של רכב מסוכנות רכב מובילה מאפשר לכם  להיות בראש שקט כי הרכב אותו רכשתם אכן ישרת אתכם כהלכה, וכן תוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים. על כן, מהי סוכנות הרכב המובילה כיום? להלן הפרטים.

רכישת רכב באופן קל ויעיל – באמצעות חברת קפיטל מוטורוס

סוכנות הרכב קפיטל מוטורס מהווה כיום את סוכנות הרכב הגדולה והמובילה בישראל, וזאת לאור ניסיון של שנים ארוכות בייבוא של הרכבים מהמותגים הגדולים בעולם, בעלות אטרקטיבית לכל כיס. למעשה, החברה חרטה על דגלה את איכות השירות והמקצועיות ומאפשרת לכם לבצע רכישה של רכב חדש הן באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.cmotors.co.il וכן באמצעות הגעה באופן פיזי לאחת הסוכנויות אשר פזורות ברחבי הארץ. באמצעות הצוות המקצועי והאמין של החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר תוכלו לקבל את הרכב עליו חלמתם בתנאי מימון נוחים ועם ריבית נמוכה בעשרות אחוזים, כמו גם לרכוש ביטוח מחברות הביטוח המובילות בישראל, תחת קורת גג אחת. על כן, מדובר באופציה הטובה ביותר בעבורכם לרכישה וכן שדרוג הרכב הישן, ובכך להתקדם לרכב אמין, בטיחותי ומודרני אשר ישרת אתכם כהלכה, למשך שנים ארוכות. אל תפספסו, היכנסו עוד היום לאתר והתחילו בביצוע הרכישה, נציגי החברה מחכים רק לכם לכל שאלה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כידון
5 יתרונות שלא היכרתם לקלונועית

הקלנועית הינה כלי רכב נוח המשמש לרוב אנשים מבוגרים, ומשמשת כפתרון ניידות מצוין ממקום למקום באופן נוח, מהיר ויעיל. ישנם יתרונות רבים ומגוונים לשימוש בקלנועית

קרא עוד »