חיפוש

מתנות מקוריות לאישה של חייכם

המתנה המושלמת היא משהו שהאישה של חייכם רוצה אבל לא תקנה לעצמה. לכן, כדאי לכם להכין היטב את שיעורי הבית ולחשוב מה חסר לה בבית, בעבודה או בשעות הפנאי. מחפשים רעיונות והשראה? הנה כמה הצעות

 

השוואה בין סוגים שונים של מתנות מקוריות לאישה מגלה שיש המון אפשרויות, אבל גם מאפיינים שחוזרים על עצמם. כל המתנות המוצלחות הן למשל משהו שנשים היו רוצות – אבל לא יקנו לעצמן. בחלק מהמקרים הסיבה לכך היא שיקולים כלכליים או מגבלות של זמן, בעוד לפעמים נשים רוצות משהו מסוים אבל לא מקבלות את ההזדמנות להשיג אותו. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה ויש לפחות 5 אפשרויות שמהן כדאי לשאוב השראה:

 

כרטיס להופעה

האישה של חייכם אוהבת אמן ספציפי? רוצים לפרגן למישהי שאתם אוהבים עם מופע של להקה? אפשר לקנות לה כרטיס ולהבטיח חוויה בלתי נשכחת. כרטיסים להופעות מתאימים לכל אורך השנה ואתם יכולים לבחור האם להצטרף או לתת לה ערב חופשי בלי הילדים ועם החברים. בנוסף, יש סוגים שונים של הופעות ולכן רכישת הכרטיס לא אמורה להגביל אתכם כלכלית.

 

גאדג'טים לסמארטפון

מכשיר הטלפון החכם הוא כבר חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אם מחפשים מתנה מקורית לאדם אהוב וקרוב, כדאי לחשוב איך הוא משתמש בנייד שלו ומה יכול לשדרג עבורו את החוויה. בקטגוריה של מתנות מקוריות לנשים למשל, הדגש יכול להיות על מוט סלפי, על מעמד סמארטפון לרכב או על רצועה אוניברסלית לאימוני ספורט.

 

מכשירי עיסוי

עוד מתנה מקורית ומוצלחת היא זו שמאפשרת לנשים לשפר את שגרת הטיפוח ואת איכות החיים שלהן. בקטגוריה הזו בולטים בעיקר מוצרים מהסוג של מכשירי עיסוי, כי קל מאוד להשתמש בהם והם לא דורשים ניסיון קודם. מעבר לכך, מכשירי עיסוי מתאימים מאוד לנשים שכבר סובלות מעייפות, כאבי ראש, כאבי שרירים וכן הלאה. מכשירי העיסוי לא דורשים מרשם מרופא, אבל הם מראים תוצאות מיידיות.

 

שמיכה עם שרוולים

אין אישה שלא אוהבת להתכרבל על הספה. לא משנה אם האישה של חייכם מעדיפה לראות סרט או לקרוא ספר, שמיכה עם שרוולים תהיה מתנה שתשמח אותה. אבל במדינה עם אקלים חם וים תיכוני כמו ישראל, שמיכה איכותית עם שרוולים מפנקים תתאים לנשים בכל הגילאים ולכל אורך השינה. אחרי שתתרגלו לשמיכה כזו בסלון או על המיטה, לא תרצו לצאת ממנה.

 

קלפי יוגה

האישה אוהבת לעשות יוגה? רוצים להתחבר לתחביבים שלהם? כדאי להכניס לרשימת המתנות המקוריות את הקלפים שמראים לה איך לעשות תרגילים שונים לפי רמת קושי עולה. בכל חפיסה יש 52 קלפים לנשים בכל הגילאים והשימוש בהוראות אינטואיטיבי וברור. מעבר לכך, מדובר על מוצר שניתן ב-100% למחזור וללא פלסטיק לשמירה על איכות הסביבה.

מתנות מקוריות לחברה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתנות לאמא
5 מתנות שכיף לתת לאמא!

לקראת החג כולנו צריכים לקנות מתנות, ואחת מהם חייבת כמובן להגיע לאמא. קנייה של מתנה לאמא היא דבר מאתגר. מצד אחד אנחנו צריכים לדאוג למתנה

קרא עוד »
פמוטים קטנים לשבת
פמוטים קטנים לשבת

פמוטים לשבת הם פריט חובה בכל בית יהודי. כיום ניתן למצוא פמוטים העשויים ממגוון רחב של חומרים, במגוון אינסופי של סגנונות ובשלל גדלים ופרופורציות. עם

קרא עוד »