חיפוש

קורס קידום אתרים: לימודי קידום אתרים ושיווק באינטרנט

משפט המפתח הוא כזה : " אם אף אחד לא יכול לראות אותך או לשמוע אותך – אתה לא קיים". בתכל'ס, אם אף אחד לא רואה את הפוסטים שלך, את הפרסומים שלך, נכנס לאתר שלך, קונה את המוצרים שלך אתה לא מרוויח כלום לאתר שלך מהתעבורה האפסית שלך. 

SEO – תהליך ההשפעה על הנראות המקוונת של אתר מסוים או עמוד אינטרנטי בתוצאות החינמיות של מנועי החיפוש, תמיד נחשב לקידום שהוא "נקי" ו-"אורגני".

הטמעת טכניקות של SEO לאתר שלכם יכול לשפר משמעותית את כמות התעבורה שלכם, להגדיל את החשיפה שלכם וכפועל ישיר היוצא מזה – להרוויח לכם עוד כסף! מחקרים רבים נעשו אודות החשיבות של מיקום האתר בעמוד הראשון בגוגל ולפי אחד המנטורים המובילים בתחום, פיליפ פטרשקו:" 71.33% בממוצע מהחיפושים בגוגל מקליקים על התוצאה הלא ממומנת בעמוד הראשון, ופחות מ-6 אחוזים יגיעו לעומדים השני והשלישי. זאת ועוד, חמשת התוצאות הראשונות בעמוד הראשון מקבלים כשני שליש מכל ההקלקות, בעוד תחתית העמוד הראשון אחראית רק ל-4 אחוזים".

ללמוד כיצד לקדם אתרים בצורה אורגנית וליישם את הטכניקות הוא לא פתרון קסמים. על מנת שאתר ידורג במקומות הראשונים בתחומים מבוקשים מאוד עליו להיות אכן איכותי ביותר ורלוונטי למשתמש. 

 

מי צריך ללמוד כיצד לקדם אתרים?

אז למעשה, קידום אתרים הוא תחום במחלקת השיווק של כל ארגון. אבל בימינו, וככל שאנו צועדים עוד ועוד אל תוך העולם הדיגיטלי, קידום האתרים נעשה התחום החשוב ביותר לשיווק. הבנת תהליכי הדירוג במנועי החיפוש יעזור לא רק בגוגל, אלא גם במכירת מוצרים אונליין במקומות כמו וולמארט, אמאזון, איביי ואלי אקספרס. לימודי SEO יקדמו משמעותית את מי שיוצר תוכן באופן קבוע, מי שמנהל אתר, מי שמייצר רווחים דרך האינטרנט וכל מי ששיווק אינטרנטי מעניין אותו. 

כמות הקורסים והתכנים שיש ללימוד קידום אתרים היא עצומה. הן בעברית והן באנגלית ישנם קורסים רבים וטובים ואף אפילו חומרים מצוינים בחינם!

באתר Coursera, אתר המתמחה בקורסים אינטרנטיים, קיימת תוכנית בעלת שישה קורסים בתחום הקידום האינטרנטי אשר כיום היא התוכנית הפופולרית ביותר ברשת. התכנים אמנם מועברים באנגלית, אך מי שמעבירים אותם הם מרצים בכירים מבית הספר לכלכלה של אוניברסיטת קליפורניה. 

 

מדריכי גוגל בקידום אתרים

בנוסף, גוגל בעצמה פרסמה מדריכים באנגלית שמראים כיצד היא מחפשת ומדרגת את האתרים ובכך נותנת למשתמשים הצצה לעולם החבוי של מאחורי הקלעים של מנועי החיפוש. כל אחד מהמדריכים הללו של גוגל מכיל גם טיפים להטמעה באתרי הלקוחות כיצד לשפר את נפח התעבורה שלהם והעלאת דירוגם.

קיימות פלטפורמות נוספות רבות ללימוד קידום האתרים וחיפוש קצרצר בגוגל יניב אינסוף תכני לימוד וסרטונים שמותאמים בדיוק לצרכים שלכם. מומלץ לחפש ביקורות לפני התחלת קורס כדי לראות שאכן הקורס בנוי בצורה טובה וברורה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס פייתון
קורס פייתון: הכרטיס שלך להייטק

הפייתון היא שפת תכנות שפותחה בשם ערכי הבהירות והחיוביות. זו שפת תכנות נפוצה ביותר בעלת מבנה תחבירי אלגנטי וידידותי למשתמש. רק לשם ההמחשה, שם השפה

קרא עוד »
תלמיד מצטיין
מכללות ללימוד הכשרה מקצועית

בכל הנוגע לבחירה בין לימודי אוניברסיטה למסלולי לימוד במכללות להכשרה מקצועית, זוהי החלטה שתעצב את כל הקריירה שלכם. האקלים הכלכלי הנוכחי הוא תחרותי ביותר עם

קרא עוד »
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
למידה יעילה
5 טיפים ללמידה יעילה

מטבע הדברים כלל האנשים בעולם נולדו שונים זה מזה, השוני מביא אותנו לבחירות שונות, העדפות שונות וגם דרכי למידה שונות ומגוונות, לרוב, דרך הלמידה שלנו

קרא עוד »