חיפוש

קידום אתרים לעסקים קטנים

היום, בשנת 2019, כבר אי אפשר להתכחש לזה. כל בעל עסק, קטן וגדול כאחד, חייב לקדם את האתר שלו על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בהכנסות שלו ובחשיפה שלו.

הקושי המרכזי עבור בעלי עסקים קטנים ומתחילים, הוא המגבלה התקציבית והצורך העז והחיוני למקסם את התועלת שתצא מכל פעולת קידום וזאת בעיקר בגלל כמות המשאבים המצומצמת, בוודאי למול הרשתות הגדולות.

אבל, באמצעות קידום אתרים אורגני שמתבסס על עקרונות SEO – Search Engine Optimization, ניתן להשיג תוצאות מרחיקות לכת תוך זמן קצר ובתקציב מינימלי. 

 

טיפים לקידום אתרים לעסקים קטנים:

  1. שימת דגש על החיפושים המקומיים! בישראל כמעל לארבעה מיליון מכשירי טלפונים חכמים (סמארטפונים) נמכרו במהלך שבע השנים האחרונות. בעקבות כך, לרבים מהחיפושים בגוגל שהמשתמשים עושים מהטלפון הנייד שלהם, גוגל נעזר במיקום הגיאוגרפי של הפלאפונים, הן באמצעות המיקום של ה-GPS והן באמצעות שיוך רשת הוואיפיי או רשת הנתונים לאיזור גיאוגרפי מסוים ובכך ממקד משמעותית את תוצאות החיפוש. 

    לדוגמא אם אני נמצא בתל אביב ומחפש "שווארמה טעימה" התוצאות שאקבל ובפרט התוצאות שאכן תהיינה רלוונטיות עבורי הינן שונות לחלוטין מאשר אם אבצע חיפוש זהה בירושלים. כיצד אם כן בעל עסק מקומי יכול לשפר את הרלוונטיות שלו? על התוכן באתר שלו להיות מוכוון קהל מקומי, כלומר להוסיף המון אזכורים של רחובות ושכונות אליהם העסק רלוונטי ובנוסף לנסות לקדם אזכורים ולקבל קישורים מאתרים חיצוניים שמכווינים אל האתר.לדוגמא, בעל פיצרייה בנתניה שהקישור לאתר שלו יופיע בכתבה "עשרת הפיצות הכי טובות בנתניה" יופיע גבוה יותר בחיפוש כשמישהו בנתניה יחפש "פיצה טעימה".

 

  1. תוכן, תוכן ותוכן! מנוע החיפוש של גוגל סורק את המאמרים ואת הכתבות שנמצאים בכל האתרים ומדרג אותם לפי הרלוונטיות שלהם, המקצועיות שלהם, האורך שלהם וההגיה שלהם.תוכן איכותי באתר מסוים מסייע פלאים לדירוג האתר כולו כאשר שימת דגש על אורך המאמר ומילות המפתח בו יכולים לעשות פלאים.

    איך זה עובד בדיוק? אז ככה, יש למנוע החיפוש "זחלנים" שלמעשה סורקים את כל המאמרים שבאותו האתר ועבור כל מאמר, מערכת הבינה המלאכותית מנסה להבין מסגנון התוכן אם מדובר בסתם גיבוב חסר משמעות של מילות מפתח ולמעשה ספאם אחד גדול או שמא מדובר באמת בתוכן מהימן וחשוב שיסייע לגולשים.

    בנוסף, אם אותו המאמר או התייחסויות אליו שותפו ברשתות חברתיות אחרות כגון פייסבוק, אינסטגרם, בלוגים או יוטיוב, המאמר ייחשב כאיכותי ובכך יגביר את הרלוונטיות של האתר כולו.

    על כן, אורך המאמר ואיכות התוכן של המאמר באותו אתר שאותו אנו מעוניינים לקדם הם בעלי חשיבות עליונה, ובעבור תקציב נמוך ובזמן יחסית קצר ניתן לשלם למומחים בתחום שכל תפקידם הוא ליצור תוכן מוכוון לקידום אתרים של בעלי עסק קטנים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »