חיפוש

תכונות שחשוב להכיר על וורדפרס

בין אם אתם משתמשים בפלטפורמת וורדפרס (WORDPRESS) למטרת במניית אתר מסוג כזה או אחר, אתם צריכים להכיר מספר תכונות שנפוצות בפלטפורמה זו של בניית אתרים.

בוא נדבר על כל מה שחשוב לדעת בנושא, מידע מעודכן לימינו.

ישנן פלטפורמות לבניית אתרים, וישנן פלטפורמות. אם אתם משתמשים בפלטפורמות כמו WIX, אתם כנראה צריכים אתר אינטרנט שישמש אתכם בעבור הצגת תיק עבודות, או משהו בסגנון שהוא נטו תדמיתי. אמה-מה, אם אתם תרצו לקדם בגוגל ולשווק את אתר האינטרנט, אתם תצטרכו להשתמש בפלטפורמות יותר רציניות כמו וורדפרס, שנחשבת כיום אחת הפלטפורמות הכי פופולאריות ונפוצות לבניית אתרים. שוקלים הקמת חנות אינטרנטית בתקופת הקורונה? מעולה, בואו נדבר גם על זה.

 

מה תצריך הקמת חנות אינטרנטית בימינו?

בין אם מדובר בהקמה של חנות אונליין, או שמא מדובר בהקמה של אתר אינטרנט תדמיתי – תצטרכו להכיר תכונות מסוימות ב-וורדפרס. למשל, ברוב המקרים יהיה מומלץ לבצע DOWNLOAD לתוספים כמו אלמנטור, מאחר שהם פותרים כל מיני תכונות שעשויות להיות בעייתיות.

אתרי וורדפרס לפעמים נוטים "לעשות" קצת בעיות כשמנסים לעצב אותם ללא אלמנטור, כמו למשל אם תרצו לבנות באתר שלכם טופס ליצירת קשר. טופס יצירת קשר בדרך כלל לא ניתן לייצר ללא התוספים הנכונים. וגם אם תצליחו לייצר טופס יצירת קשר מקצועי ללא תוספים להורדה, יש סיכוי טוב שטופסי יצירת הקשר לא יישארו יציבים באתר. כשאנחנו אומרים "לא יציבים" הכוונה היא שהעיצוב שלכם יכול לפתע להשתנות מבלי שהוריתם על כך. מעבר לכך, גם ייתכן שהטופס פשוט ייעלם לכם ללא כל התרעה מראש.

 

תכונות שכדאי להכיר ב-WORDPRESS

עוד תכונה שכדאי להכיר בוורדפרס, מתייחסת לכל מה שקשור לעבודה עם אנימציות. עם אנימציות יהיה מעט בעייתי לעבוד כאשר מדברים על וורדפרס. אם אתם מעוניינים לשלב אנימציות באתר וורדפרס, אנחנו ממליצים לעשות זאת בנפרד דרך תוכנות מתאימות ליצירת אנימציות וגרפיקה ממוחשבת.

עוד תכונה שמתקשרת לוורדפרס, היא התכונה של תגובות ודיונים באתר שלכם. אם אתם מעוניינים לאפשר לגולשים שלכם לנהל את אלו, אתם יכולים לעשות את זה דרך הגדרות, מה שיוביל אתכם ל-"דיון". שם אתם תקליקו על "הגדרות ברירת מחדל", מה שיוביל אתכם אל – "להרשות לקוראים להגיב לפוסט חדש".

 

מה עוד חשוב לדעת לפני בניית אתר אינטרנט בוורדפרס?

מלבד התכונות האלו של וורדפרס שציינו עד כה, כמובן שהפלטפורמה כוללת וטומנת בתוכה עוד תכונות רבות ונוספות, שיכולות להועיל לכם מאוד. אם אתם צריכים סיוע נוסף בבניית אתר WORDPRESS, אנחנו ממליצים על סיוע מקצועי של חברת קידום אתרים בעלת מוניטין.

לסיכומו של עניין, אין ספק שהמתחרים שלכם עושים כל מה שניתן בכדי לגבור על התחרותיות שקיימת בימינו בכל תחום עיסוק כמעט. אם כך, אתם מוזמנים לפעול בהתאם ובדומה למתחרים שלכם לתחום. בהצלחה, פנו לחברת קידום אתרים בהקדם!

 

מחשב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
מסך
5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס

קרא עוד »