חיפוש

צמח בטיחות מאז ועד היום

חברת צמח בטיחות מתמחה במתן שירותי בטיחות וגהות בעבודה, ומספקת מגוון שירותים בתחום הבטיחות.

החברה פועלת כבר שנים על מנת להבטיח את שלומם ובריאותם עובדים ולייעץ בצורה נכונה לחברות כיצד לעשות זאת.

ישנה חשיבות רבה בשכירת שירותיה של חברת צמח בטיחות, עליהם נפרט במאמר הבא.

 

ניהול בטיחות – דבר שאסור להתעלם ממנו

עבור מפקחי בנייה, ניהול הסיכון מגיע עם השטח. במקרים מסוימים, הסיכון הכרוך בעיכובים בפרויקט ובנזקים עלול לגרום לחלק מהמפקחים או מנהלי הבנייה לחסוך בהדרכות בטיחות.

לעיתים קרובות קיימת האמונה הכללית כי הכשרת בטיחות חשובה, אך היא פשוט מגיעה עם השכל הישר ולכן רוב עובדים יודעים כיצד לעבוד בבטיחותיות. על פי אמונה לקויה זו, מנהלים הנמצאים בלחץ לעמוד במועדי הפרויקט עשויים לקצר את אימוני הבטיחות בתמורה לשעות עבודה נוספות בפועל. אמנם חסכון באימון בטיחות עשוי להיראות רעיון טוב, אך לעיתים רחוקות הוא יכול לגרום לאחריות משמעותית כלפי הקבלן הכללי ואפילו לבעל הנכס.

 

אחריות לבטיחות העובדים

באופן כללי, אחזקת מקום עבודה בטוח נופלת על כתפיו של הקבלן הראשי.  לא ניתן להתנער בקלות מחובת הזהירות של הקבלנים הראשיים. בחלק מהמקרים, קבלנים ראשיים, בהסכמי קבלנות המשנה שלהם, מבקשים להעביר אחריות על בטיחות האתר והעובדים לקבלני המשנה. אמנם זה עשוי להפוך את קבלן המשנה לאחראי באופן חלקי, אך זה אינו מבטל את האחריות של הקבלן הראשי. למעשה, זה בבירור יוצר אחריות משותפת לשניהם.

 

סכנות פוטנציאליות

ענף הבנייה זרוע במגוון רחב של סכנות פוטנציאליות. הסכנות העיקריות בענף הבנייה כוללות:

  1. נפילה מגובה
  2. חפצים נופלים
  3. חשיפה לחומרים מסוכנים
  4. נשיאת משאות כבדים
  5. שאיפת אבק
  6. פציעות ממכונות
  7. עבודה בחללים סגורים
  8. תאונות דרכים

 

היתרונות של הכשרה בטיחותית נכונה

מהרבה מסכנות הבנייה הנפוצות ניתן להימנע אם ניתנות הדרכות בטיחות מתאימות. מלבד היתרון הברור של שמירה על בטיחות העובדים, מקום עבודה בטוח יפחית את עלויות הבנייה הכוללות. לדוגמה, הכשרה בטיחותית נכונה יכולה להפחית הוצאות על ביטוח, קנסות, התדיינות משפטית ושכר טרחת עורך דין.

ללא קשר לעיכובים או דדליינים, אין לראות באימון בטיחות משימה חד פעמית. זה קריטי שכל עובד ועובד, אפילו ותיקים ומנוסים, ישתתף בישיבות בטיחות ובהדרכות באופן קבוע. רק העובדה הפשוטה שפגישות קבועות שומרות על בטיחותם של העובדים יכולה להועיל. מנהלים ומפקחים צריכים להשקיע את הזמן במתן הדרכה והכוונה בטיחותית רלוונטית ושימושית. בכך שהם מקדמים את הבטיחות, קבלנים יכולים להפחית באופן משמעותי פציעות ומוות במקום.

 

הסיוע של צמח בטיחות

בדיוק כאן נכנסת לתמונה צמח בטיחות שעוזרת לכל חברה לטפל בענייני הבטיחות ולייעץ לה כיצד לבנות את תכנית הבטיחות המתאימה ביותר עבורה. כל חברה חייבת לדאוג לחיי ובטיחות העובדים שלה וצמח בטיחות יכולה לסייע משמעותית בכך.

 

צמח בטיחות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »