חיפוש

איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו למנוע נזק כבד כתוצאה מנזילת מים. 

 

צעד ראשון במניעת נזקי מים

חשוב מאוד לאתר את מקום הרטיבות ולטפל בה באופן מהיר ויעיל. נזקי המים הם נזקים היכולים להתפשט ולגרום לנזק גדול עוד יותר, ולכן אלמנט הזמן הוא קריטי למניעת נזקי מים מסיביים. בעיה משמעותית בנזקי מים היא העובדה כי הם מתגלים לרוב כאשר נגרם לבית נזק ממשי ולכן טיפול מוקדם הוא לא אופציה ברוב המקרים.

זכרו – ברגע שאתם מתחילים לראות השפעה של נזקי מים צרו קשר עם בעל מקצוע והתחילו לפעול במהירות האפשרית. אם אתם לא יודעים מה לעשות בעת גילוי בעיות נזילות בבית הקליקו כאן ותוכלו לקרוא עוד על נזקי מים וכמובן על בעלי מקצוע מומלצים לטיפול מהיר ויעיל בבעיה.

 

איתור נזקי המים במהירות

לא תמיד פשוט לאתר את מקום הנזילה והרטיבות ולכן יש לרוב צורך בבעל מקצוע על מנת לוודא כי אתם אכן מטפלים בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים שלה. בעת בחירת בעל מקצוע לטיפול בנזקי המים שימו לב כי הוא אכן משתמש בשיטות מתקדמות על מנת לאתר את מקור הנזילה ולהבטיח כי הטיפול בה יעשה באופן יעיל אשר ימנע מהנזקים לגדול וליצור הרס.

כיום קיים מכשור מתקדם ומדויק ששימוש בו באופן נכון יכול לעזור מאוד בהפחתת נזקי מים ובטיפול איכותי בבעיה.

 

ייבוש נזקי מים

כאשר nגלים נזק רטיבות בבית יש קודם כל לנסות ולייבש את האזור עד כמה שאפשר, ולמנוע מהרטיבות להתפשט. את האזורים הרטובים כדאי לנסות ולייבש קודם כל באמצעים ביתיים כמו מגבות ונייר. חשוב לדאוג לאוורור ולמיזוג שכן הם יכולים לעזור בהקלה על תהליך הייבוש.

זכרו שאת מניעת נזקי המים לא ניתן לעשות ללא עזרתו של בעל מקצוע ומדובר באמצעים ראשוניים לטיפול שכמובן לא ימנעו את הנזקים העמוקים העשויים להיגרם.

 

כיצד בעל מקצוע מזהה נזקי מים?

כיום לבעלי מקצוע יש דרכים טכנולוגיות מתקדמות לאתר את מיקום הנזילה ולטפל בה באופן יעיל ונכון. דרך ראשונה היא שימוש במצלמה טרמית, אשר באמצעותה ניתן לגלות את מיקום הנזילה בצנרת. המצלמה, כשמה היא, בנויה על מנגנון המושפע מהפרשי טמפרטורות וכך היא מגלה מהו מקום הנזילה.

דרך נוספת לגילוי מיקום נזקי המים היא שימוש במכשור הפועל על בסיס שמע. גם כאן ניתן למצוא את מקום הנזילה המדויק. מכשור זה פועל על בסיס מנגנוני הגברה היכולים להעיד על מיקום הנזילה. כמובן שקיימים עוד סוגי מכשור היכולים לעזור למצוא את מיקום הנזילה, ובעל המקצוע ידע להגיד לכם בדיוק באיזה מכשור כדאי להשתמש על מנת למצוא את מיקום הנזילה שלכם ולטפל בה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא