חיפוש

מתלבטים בין מעשנה לגריל גז? המדריך הבא הוא בשבילכם

גרים בבית צמוד לקרקע? יש לכם מרפסת גדולה במיוחד ואתם מחפשים איך לשדרג אותה? ישראלים רבים מחליטים לשדרג את חוויית המגורים והבישול שלהם באמצעות גריל גז. בשנים האחרונות נכנס טרנד חדש שצובר תאוצה בעולם הבשר – מעשנת בשרים. מתלבטים בין מעשנה לגריל גז? במאמר הבא נסקור את שני המוצרים הללו ונבין מה מהם עדיף.

 

מעשנה

מעשנה, כפי שניתן להבין מהשם שלה, היא מוצר שבאמצעותו ניתן להעביר סוגים שונים של מזון, כמו בשר, דגים או ירקות, תהליך הקרוי "עישון". מעשנת בשרים הפכה בשנים האחרונות לאחד מהמוצרים הנפוצים ביותר בקרב חובבי הבשר, שנהנים מהיכולות שלה על מנת להעניק למזון שלהם טעם הרבה יותר עשיר.

 

גריל גז

גריל גז הוא מוצר וותיק ומוכר, שניתן למצוא בהרבה בתים פרטיים או בדירות בבנייני מגורים עם מרפסות גדולות במיוחד. גריל הגז מחובר לגז ואינו פועל באמצעות פחמים, מה שהופך את פליטת העשן למצומצמת. ניתן להכין על הגריל סוגים רבים של מזון, כמו בשר או דגים, כשגם צלייה של ירקות או טופו היא בהחלט אפשרית לטובת צמחוניים וטבעונים.

 

עד כמה אתם באמת אוהבים בשר?

למרות שניתן להכין גם מזון צמחוני במעשנת בשרים או על גריל גז, השימוש העיקרי שלהם הוא לכנת בשר. כאשר אתם רוצים לבחור בין גריל גז לבין מעשנת בשרים, חשוב להבין עד כמה אתם אוהבים בשר ועד כמה אתם באמת רוצים להנות מטעמים ייחודיים. בקרב הזה, מעשנת הבשרים נחשבת לאיכותית יותר.

 

מה השימוש שאתם מתכננים?

ישנם אנשים שאוהבים בשר, אך הם לא מתכננים שימוש תדיר במיוחד במעשנה או בגריל גז, גם אם הם ירכשו אותו. מעשנה היא כלי שדורש הרבה יותר סבלנות ותהליך של למידה, לעומת גריל גז. לכן, אם אתם יודעים מראש שלא תשקיעו יותר מדי זמן בלמידת תהליך העישון, מומלץ לכם לרכוש דווקא גריל גז, בו תוכלו לעשות שימוש מדויק כבר מההתחלה.

 

סבלנות

כפי שציינו מקודם, תהליך העישון הוא תהליך שיש ללמוד. ייתכן שהבשר הראשון שתנסו לעשן לא יהיה טעים מספיק עבורכם. אם אתם מוכנים להיות סבלניים ולהיכנס לתהליך למידה, אתם יכולים לרכוש מעשנת בשרים, אך אם לא, גריל גז הוא פתרון טוב.

 

גיוון

גם במעשנה וגם בגריל ניתן להכין סוגים שונים של מאכלים. למרות זאת, הגיוון משמעותי יותר במעשנת בשרים. ניתן לבצע תהליך עישון בכמה שיטות ובכמה דרכים, ובכך להנות מטעמים חדשים, לעומת גריל גז, בו תהליך הבישול זהה.

 

אז מה כדאי?

התשובה היא לא חד משמעית. גם מעשנה וגם גריל גז הם שני מוצרים ייחודיים, שמעניקים חוויית בשרים חדשה ושונה למי שרוכשים אותם. הבינו מהו המוצר הטוב ביותר עבורכם לפני שאתם מבצעים את הרכישה.

מעשנת בשרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »