חיפוש

איזה אטרקציות יכולות להתאים לאירוע קד"מ של חברת בניה

כל חברת בנייה אשר מתכננת אירוע קד״מ לקראת פרויקט חדש או סתם פשוט כדי לרענן קצת את המותג מול לקוחות פוטנציאליים,צריכה לדעת איך להפיק אירוע שיצרב באופן חיובי בראש קהל היעד שלה, ייסב להם הנאה רבה ויעזור לקדם את המותג בתוך התעשייה. במאמר זה נסביר מה כדאי לכלול באירוע כזה ומאיפה מתחילים.

 

למה חשוב להשקיע באירוע קד״מ של חברת בנייה?

ובכן, תכנון אירוע מושקע ומוצלח עבור אירוע קד״מ של חברת בנייה יסייע וישפיע רבות על:

  • החשיפה שהמותג שלכם מקבל, היכולת של קהל היעד שלכם להיחשף למותג באופן בלתי אמצעי
  • הדרך בה אתם מבססים את המותג והחברה שלכם, ונותנים ללקוחות את ההבטחה שמדובר בחברה רצינית בעלת אמצעים
  • הגעה אל מטרות השיווק והמכירות שלכם
  • הצורה בה הלקוחות הפוטנציאליים יזכרו אתכם, את המותג שלכם, את הפרויקטים שלכם ואת המותג שלכם, בפעם הבאה שהם יתעניינו בתעשיית הנדל״ן

 

 

מה חשוב לכלול באירוע קד״מ של חברת בנייה?

מה חובה שתכללו בתכנון של אירוע קד״מ כדי שהוא יהיה אירוע מוצלח שיעזור לכם להגיע למטרות שלכם? איגדנו עבורכם את הפרמטרים הכי מהותיים:

אטרקציות שוות

מעל הכל חשוב לנו שהאורחים שלנו, שכוללים לקוחות פוטנציאליים, יהנו באירוע שלנו ויקשרו בתחושה שלהם את המוצר והמותג שלנו עם דברים חיוביים ומהנים. ככל שהאירוע שלכם יכלול יותר אטרקציות אינטראקטיביות שיפעילו את האורחים ויעודדו אותם לבלות, כך אתם מגדילים את הסיכוי שזה יקרה. לכן מומלץ מאוד לשלב באירוע הקד״מ שלכם אטרקציות כמו שולחנות משחק להשכרה, שהאורחים יוכלו לשחק בהם וליהנות מכמה שעות חסרות דאגה. בחרו שולחנות נוסטלגיים כמו הוקי אוויר ופינג פונג, או סנוקר וקזינו לאווירה בוגרת יותר.

דוכני אוכל מצוינים

כל אירוע מוצלח שזכור לנו לטובה כולל בתוכו אוכל, וכמובן שרק אוכל מעולה. עבור אירוע קד״מ, בו תרצו להשאיר טעם טוב ללקוחות עתידיים, חשוב לבחור בדוכני מזון ייחודיים ואיכותיים שיעשו לאורחים שלכם טוב על הנשמה ויוסיפו לאווירה הטובה ולהנאה שלהם מהערב כולו. בחרו דוכנים כמו דוכן צ׳ילי קון קרנה, דוכן פריקסה, דוכן פיש אנד צ׳יפס וכמובן סיימו עם משהו מתוק לדוגמא דוכן וופל בלגי, יוגורט או צ׳ורוס, ככה שהאורחים שלכם יצאו מרוצים ויתרשמו מהרמה הגבוהה.

אווירה טובה ומהנה

בסופו של יום, אירוע קד״מ מיועדים עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, משקיעים ואנשים המתעניינים בפרויקטים העתידיים שלכם – לכן חשוב לדאוג לאווירה טובה, לאירוע שמופק כהלכה ברמת גימור גבוהה, ולחוויה כללית מעולה עבור כל האורחים שלכם.

 

לסיכום

כל אירוע קד״מ של חברת בנייה חייב לכלול בתוכו דוכני אוכל מעולים, אטרקציות שונות כמו שולחנות משחק, וכמובן אווירה מעולה והפקה ברמה גבוהה, שתעזור לחברה לייצב את המותג שלה ולהגיע אל קהלי יעד חדשים שיהפכו יום אחד ללקוחות.

אווירה כיפית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »