חיפוש

איך לבחור כריות נוי לחדר השינה?

חדר השינה שלכם יכול להיות הכי נוח ומפנק בעולם, אבל לצד כל אלו – הוא בהחלט צריך להיות גם מעוצב. חדר שינה שאין בו חפצי נוי שונים הוא חדר שינה שעלול לשעמם אתכם ולגרום לכם לא להרגיש שהגעתם למקום הכי אינטימי

ונעים שלכם, אלא להיפך – ליצור אצלכם תחושת ניכור וריחוק דווקא מהחלל שאמור להיות הכי כיף ונעים בבית.

כחלק מהעיצוב, תוכלו לבחור כריות נוי לחדר השינה ולגרום לו לקבל לוק אחר לחלוטין – כיפי, נעים, מזמין וצבעוני.

אז איך לבחור כריות נוי לחדר השינה? הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם.

 

בחירת כריות נוי לחדר השינה – לשמור על קו עיצובי אחיד

אחד הדברים החשובים ביותר לקראת בחירת כריות נוי לחדר השינה שלכם הוא לשמור על הקו העיצובי הקיים בחדר. קיימים חדרי שינה צבעוניים ועליזים יותר, קיימים חדרי שינה קלאסיים ואלגנטיים יותר, חדרי שינה כפריים עם המון צבעי עץ חמים, ובקיצור – יש כאן אין ספור אפשרויות.

בהתאם לקו העיצובי של החדר, תוכלו לבחור גם כריות נוי שיתכתבו איתו. לצורך הדוגמה, חדר צבעוני יוכל להנות מכריות נוי צבעוניות ושובבות יותר, או דווקא כריות נוי בצבע אחיד שישבור את הקו השובב, לעומת חדר קלאסי ואלגנטי שניתן יהיה להציב בו כריות נוי שחורות או לבנות, או דווקא כריות עם צבע אחיד ונועז כדי לשבור את הקו הקלאסי.

 

המרקם של כריות נוי לחדר שינה צריך להיות נעים

קיימות היום המון כריות נוי לחדר שינה, והבדל נוסף ביניהן לצד הצבע הוא גם המרקם. מרקם הכריות צריך להיות נעים למגע, משום שהכריות בוודאי יהיו על המיטה ויאפשרו לכם להגביה את מנח השכיבה שלכם, או פשוט להנות מכרבול איתן.

כריות נוי לחדר שינה צריכות להיות עטופות בבד נעים, כזה שלא יהיה מחוספס למגע אלא יאפשר לכם להנות מרכות ועדינות אין סופית.

 

זה לא נגמר בכריות נוי לחדר השינה – הכירו את השטיחים

כריות נוי לחדר השינה הן אמנם תוספת מהממת, אבל לצידן מומלץ גם לשלב אלמנטים עיצוביים נוספים כמו שטיחי שאגי, לדוגמה. השטיחים יכולים להעניק נפח עיצובי מהמם לחדר השינה, וגם לשמש אתכם בצורה מהממת. למשל, במקום לצאת מהמקלחת וללכת על רצפה חשופה, תוכלו לעלות מיד על השטיח.

 

קניית כריות נוי לחדר השינה – לאילו מחירים כדאי לצפות?

כשמדברים על רכישת כריות נוי לחדר השינה מדברים על טווח מחירים גדול במיוחד. קיימות בשוק כריות שתוכלו למצוא במחירים של בין 50 ש"ח ל-70 ש"ח בלבד, לצד כריות שיגיעו למחירים גבוהים יותר כמו 100 ש"ח-300 ש"ח. הדבר החשוב ביותר הוא לרכוש כרית איכותית מספיק, וגם אם תצטרכו להשקיע עוד כמה עשרות שקלים מעבר לתקציב שתכננתם – תאמינו לנו, זה בהחלט ישתלם לכם.

לסיכום, זה הזמן שלכם להנות מכריות חדשות שיהפכו את חדר השינה שלכם למושלם, אז קדימה – לכו על זה!

ספה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »