חיפוש

דלים במרחב ורוצים להתפנק בג'קוזי? הכירו את הפתרונות האפשריים

אם עד היום חשבתם שכדי להנות מבריכה מפנקת או ג'קוזי איכותי אצלכם בבית אתם צריכים בית גדול, אנחנו כאן כדי לספר לכם חדשות טובות. חברת הוטספרינג מאפשרת לכם להתקין ג'קוזי במגוון מקומות בבית, לרבות בגינה שלכם, כך שגם מי שלא מחזיקים במרחב גדול יכולים להנות מהפתרונות הללו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל האפשרויות שעומדות לרשותכם.

 

מערכת ספא ביתית

עוד לפני שנדבר על המקום שבו אפשר להתקין אותה, כדאי להכיר את מערכת ספא הוטספרינג. מדובר על מערכת ספא איכותית, ולמרות שהיא מיועדת להתקנה בבית, החוויה שהיא תספק לכם תהיה בדיוק כמו זו שיש בספא מקצועי. ההתקנה של המערכת היא דבר פשוט, וכמעט בכל מרחב בבית שלכם נוכל להתקין אותה. כן, גם הגינה שלכם יכולה להיות המקום שבו היא תהיה.

ג'קוזי בבית

 

ג'קוזי לגינה

עוד אפשרות שכדאי לכם להכיר היא ג'קוזי לגינה. אם עד היום חשבתם שהג'קוזי חייב להיות בתוך הבית שלכם, אנחנו מאפשרים לכם להתקין אותו גם בגינה. מעבר לעובדה שג'קוזי כזה יעניק לכם חוויה שאי אפשר לקבל בכל מקום, הוא גם מתאים למי שבתוך הבית אין להם מספיק מקום. הג'קוזי כמובן מגיע עם התאמות שיאפשרו לו להיות עמיד גם בתנאים ששוררים בגינה שלכם.

 

בריכה במרפסת

עוד אפשרות שכדאי לכם להכיר היא התקנה של בריכה במרפסת. אם עד היום חשבתם שהבריכה יכולה להיות רק בחצר של הבית, אנחנו כאן כדי לספר לכם על האפשרות להתקין בריכה במרפסת. כמובן, בריכה כזו תצטרך להיות בנפח שאותו המרפסת יכולה להחזיק, אולם זה לא אומר שלא תוכלו לשחות בבריכה הזו.

מכונת זרם מיוחדת תאפשר לכם גם לשחות בבריכה למרות הגודל שלה. התקנה של בריכה כזו דורשת כמובן בדיקות והתקנה של תשתית חשמל מיוחדת, אולם אנחנו נעשה הכל כדי שלמרות הגודל של הבית תוכלו להנות מבריכה.

ג'קוזי לגינה

 

מחיר מול איכות

כל המוצרים שעליהם דברנו כאן הם לא מוצרים זולים. מדובר על מוצרים שבהחלט ניתן להגדיר אותם בתור מותרות, אולם אם כבר החלטתם ללכת עליהם, ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על האיכות. התקנה של ג'קוזי, בריכה או כל דבר מהסוג הזה כרוכה בטרחה רבה. כדי לא למצוא את עצמכם עם מוצר לא טוב, ההמלצה שלנו היא להשקיע עד הסוף, גם אם זה יעלה קצת יותר כסף.

 

לסיכום

אם אם אין לכם בית גדול, היכולת שלכם להנות מג'קוזי איכותי עדיין קיימת. מערכת ספא של הוטספרינג או ג'קוזי שפשוט מותקן בגינה שלכם הן שתי אפשרויות נהדרות. כל אחת מהן מתאימה גם למי שלא מחזיק בבית גדול, אבל לא רוצה לוותר על הפינוקים הללו. בכל סביבה שתבחרו להתקין את המערכות הללו ידרשו התאמות מסוימות, אולם בסופו של דבר אתם תוכלו להנות מהמערכות.

מערכת ספא hotspring

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »