חיפוש

החדר הכי חשוב בבית – כך תעצבו את חדר השינה

בשנים האחרונות אנו עדים לעניין מטריד שקורה בבתי אב רבים ברחבי הארץ. מדובר בתופעה של ממש. כזו שגורמת לרבים להשקיע כספים רבים בעיצוב חללי הבית השונים. למשל, המטבח, הסלון והמעבר, בעוד חדר השינה נותר באותו עיצוב כבר 30 שנה. כדי להביא לשינוי מיוחל בתחום, יצאנו לבדוק איך אפשר לעצב את חדר השינה הלא הוא – החדר הכי חשוב בבית.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שחלקנו את המידע שנכתב בפסקה שלעיל עם קולגות שלנו. הם ראו שמדובר בנושא שממש מטריד אותנו. לכן, הם אמרו שעלינו לכתוב מדריך בנושא ולבדוק עם אנשים שעיצוב את חדר השינה שלהם – איך הם עשו זאת.

הבנו בן רגע שמדובר בעיון מעולה והחלטנו לשאול אנשים שיש להם חדר שינה מושלם איך הם הגיעו לתוצאה שכזו. אל אותם אנשים הגענו לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצה שעוסקת בעיצוב הבית. ביקשנו מהגולשים לענות על השאלות הבאות:

  • האם חדר השינה שלכם מעוצב בהתאם לסטייל הנוכחי?
  • האם תוכלו להעלות תמונה כדי שנוכל לראות אותו?
  • יש לכם טיפ עבור מי שמתכננים לעצב את חדר השינה שלהם בקרוב?

זו ההזדמנות שלנו להודות לכל מי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור וצפוי להביא לשינוי של חדרי שינה רבים.

 

החדר הכי חשוב בבית – כך תעצבו את חדר השינה, השלב ה – 1 :

נדמה שהשלב ה – 1 שעמו התחילו רבים נוגע לבחירה של מיטה נכונה. אי אפשר להתעלם מהעובדה שמרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך בחרו מיטה זוגית מרופדת ואיכותית. שכן, ישראלים מסתבר, לא מתפשרים בכל הנוגע לשינה שלהם.

 

החדר הכי חשוב בבית – כך תעצבו את חדר השינה, השלב ה – 2:

בשלב השני אפשר להתאים ריהוט שצמוד למיטה. כמו למשל שידות וארונות. שכן, ברגע שיש לכם מיטה, יש אפשרות לבחור את העיצוב הכללי של שאר החדר. המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי החומר שממנו המיטה עשויה והצבע שלה מאפשר להביא לעיצוב נכון של החלל כולו.

 

החדר הכי חשוב בבית – כך תעצבו את חדר השינה, השלב ה – 3:

בשלב זה אפשר לבחור פריטים קטנים נוספים שתואמים בצבעים שלהם אל המיטה, השידות והארונות. רבים בחרו להוסיף מנורות שולחן, מנורות תלייה, תמונות, שעון ועוד. אנו ממליצים לכם לגשת בשלב זה אל חנות לריהוט הבית כדי שתוכלו לראות את המגוון הקיים. שכן, יש היצע רחב של אקססוריז יפים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הדרך לעיצוב החדר הכי חשוב בבית. אנו מקווים שאתם ורבים אחרים תיישמו את השלבים שצוינו לעיל ותביאו לשינוי חשוב בכל הנוגע לעיצובים של חדרי שינה בבתי אב רבים.

חדר שינה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »