חיפוש

איך לעצב מטבח מחדש במחיר שפוי?

המטבח הוא אחד החדרים שיקר ביותר לעצב אותם מחדש. ריהוט מעוצב, מכשירי חשמל והכלים הרבים הדרושים לאבזור מטבח מייקרים את הפרויקט מאוד. עם זאת, עם נגיעה של דמיון ויצירתיות, תוכלו לקשט מטבחים במחיר שפוי ולהשיג אוויר חדש, רענן וצעיר. אם אתם מחפשים לקשט את המטבח שלכם ולהפוך אותו ליפה, בדקו כמה מהטיפים והרעיונות הכלכליים שלנו.

 

לייפות את הקירות

הקירות מעצבים גם את הרושם הכללי של המטבח. השקיעו בצבעים עליזים כמו כחול נייבי, אינדיגו, ירוק כהה וכו'. העזו לשחק עם שני גוונים המשלבים את הפרטים החדשים של המטבח שלכם ומעניקים לו את הנגיעה הדרושה. אם אתם מעדיפים, טפטים הם גם מקסימים ופרקטיים. הם זמינים בעיצובים רבים וניתן להשתמש בהם על כל משטח. אתם יכולים אפילו להמר על הדפסי קיר מכיוון שגם הם יעשו את ההבדל.

 

קשטו את הרהיטים

לוכדי העין הם ארונות מטבח. קישוט בתוך הארונות יעניק למטבח שלכם אישיות רבה. בעזרת חומרים שדורשים תקציב נמוך כמו ניירות דקורטיביים תוכלו להשיג את המטרה שלכם. סוג זה של קישוטים ישתלב בצורה מושלמת אם המדף של המטבח שלכם נותר פתוח או בעל דלתות זכוכית. אם תשלבו אותו עם צבע הקירות, תוכלו להדגיש את הקישוט החדש.

 

צרו סדר במטבח

מצרכים, כלים, סירים וכו' חייבים למצוא מקום במטבח. התוצאה היא לעתים קרובות כאוס שהוא גם לא מעשי וגם לא מושך. סדרו הכל וודאו כי החלק הפנימי של הארונות תקין. כלי בישול מוכנים תמיד ללקיחה כאשר הם תלויים על מוט קיר, וקופסאות אחסון אחידות משדרות תחושת רוגע. עם ארגון טוב קל לגרום למטבח שלכם להראות יפה.

 

הוסיפו חיים ופונקציונליות

אתם יכולים להשתמש בפריטים שבדרך כלל ילכו לפח, כמו סירים ישנים, בקבוקים, לוחות ופריטי מטבח אחרים כדי ליצור מטבח מודרני מעוצב תחת תקציב. בנוסף למיחזור ולהימנעות מבזבוז חומרים, אתם יכולים להפוך את המטבח שלכם למסודר ויצירתי הרבה יותר. בקבוקי יין או כוסות מיץ יכולים להפוך לאגרטלי פרחים יפים. פשוט הסירו את התוויות ובחרו את הבקבוקים השונים ביותר להכנת סט בפינה מיוחדת של השולחן.

 

התמקדו בבדים

אפשרות נוספת לקישוט המטבח תוך הוצאת מעט כסף היא הימור על בדים. הם יכולים לכסות סירים ובקבוקים, ולהפוך אותם לפריט דקורטיבי. אם אתם אוהבים מטבח עם סגנון עיצוב בית כפרי, וילונות הם אפשרויות נהדרות. תוכלו למצוא בדים בצבעים והדפסים מגוונים ביותר אשר יתאימו לכל דבר.

כמו כל מקום שאליו אתם הולכים, לשמור על המטבח יפה מאוד חשוב מכיוון שהוא אחד המקומות בו תבלו הכי הרבה זמן בבית. לפעמים שינויים קטנים עושים הבדל גדול. השימוש ברעיונות שלמעלה זו דרך מעולה להפוך את המטבח לחדש ויפה. דברים טובים לא צריכים להיות יקרים.

 

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עיצוב בית חדש
עיצוב בית חדש? מאיפה כדאי להתחיל

בית חדש הוא אחד הפרויקטים הכי גדולים בהם אנו נתקלים. החל מרכישת הבית, שנחשבת לנקודה משמעותית בכל הקשור ליכולות הכלכליות שלו ולהתחייבויות, ועד לקבלת המפתחות

קרא עוד »