חיפוש

עיצוב בית חדש? מאיפה כדאי להתחיל

בית חדש הוא אחד הפרויקטים הכי גדולים בהם אנו נתקלים. החל מרכישת הבית, שנחשבת לנקודה משמעותית בכל הקשור ליכולות הכלכליות שלו ולהתחייבויות, ועד לקבלת המפתחות לבית החדש. בין אם מדובר על דירה בבניין מגורים או על בית פרטי, בית חדש דורש עיצוב מחדש, כזה שיגרום לכם להרגיש בנוח, להרגיש טוב. מעצבים את הבית מחדש? מכאן תתחילו.

 

בית חדש – משימה שונה

עיצוב בית חדש שונה מפעולות אחרות של עיצוב שמבצעים בבתים שכבר יש להם עיצוב מסוים. במובנים רבים, עיצוב בית חדש הוא התחלה מאפס. לפעמים, דווקא שמתחילים ממצב כזה, בו הכל נראה פתוח, עשויים להתבלבל ולא להבין מה לעשות. חשוב לבצע את פעולות העיצוב בבית החדש באופן מדויק, שכן סביר שהעיצוב הזה יישאר אתכם לשנים הבאות.

ישנם כמה עקרונות בעיצוב בית חדש שאפשר להקפיד עליהם. למשל, כשבוחרים פריטי עיצוב שונים לבית, מומלץ לבחור פריטים שמתאימים זה לזה או כאלו שמצליחים להשלים זה את זה, כדי שתוכלו לקבל מראה עיצובי שלא מפריע בעין.

 

חיפויים לקיר וטפטים

כשאתם מתחילים לעצב את הבית החדש, מוטב שתעברו על חלקים מסוימים בבית עצמו ותבינו כיצד אתם מעוניינים לעצב כל חלק. קירות למשל, הם מרכיב עיקרי בבית וכדאי להבין את העיצוב שלהם בשלב מוקדם.

חיפוי קירוי הבית באמצעות חיפויים לקירות, או עיצוב הקירות באמצעות הדבקת טפטים, אלו פעולות עיצוביות עם השפעה גדולה מאוד. אפשר לחפות או להדביק טפטים על קיר אחד, על כמה קירות ואפילו על כל הבית, בהתאם לרצון שלכם.

 

וילונות

אחרי הקירות, אפשר לעבור לחלונות. וילון הוא פריט עיצובי שמשתלב בצורה טובה עם הקיר, כך שחשוב לבחור וילון שתואם לחיפוי לקיר, לטפט או לצבע שלו. אפשר לבחור וילונות לסלון, לחדרי השינה או לחדרי הילדים, לפי הימצאות החלונות, גודל החלונות והצבעים האחרים שנמצאים בחלל.

 

רצפת הבית

רצפה היא עוד חלק משמעותי בעיצוב הבית, שחשוב להתייחס אליו כבר בתחילת העיצוב. רוב הבתים מרוצפים עם מרצפות שעשויות מאבנים כלשהן או חומרים קרמיים אחרים. מי שרוצה לעצב את הבית שלו באמצעות שינוי הרצפה, יכול לעשות זאת באמצעות מספר פריטים עיצוביים.

דרך אחת היא התקנה של רצפת פרקט מעל המרצפות. אפשר לעשות את זה בחדרים ספציפיים, כמו בסלון למשל, או באחד מחדרי השינה, בצורה בה הפרקט לא יחייב את כל חלל הבית. דרך נוספת לעיצוב כזה היא באמצעות חיפויי PVC, או באמצעות שטיחים, אם אתם מעוניינים להישאר עם מרצפות.

 

לא לבחור בפזיזות

פרקטים, חיפויים לקירות, טפטים וחיפויי PVC הם החלטות די משמעותיות בעיצוב הבית, ששינוי שלהם יכול לעלות לכם הרבה כסף. לכן, כשאתם מעצבים את הבית החדש שלכם מוטב לא לפעול בפזיזות ולהתייעץ עם מומחים.

עיצוב בית חדש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא