חיפוש

אלו העגילים שאף פעם לא יצאו מהאופנה

אם יש עניין שמטריד נשים רבות זו רכישה של תכשיטים שלאחר זמן מה יוצאים מן האופנה. שכן, אנו, הנשים, משקיעות לא מעט כסף ברכישה של תכשיטים איכותיים תוך מחשבה כי אלו יחזיקו מעמד לזמן רב. אבל בסופו של דבר, אנו מגלות לא פעם שהתכשיטים הנבחרים יוצאים מהאופנה זמן קצר לאחר הרכישה. כדי למנוע מכם את הסיטואציה המדכאת הזו, יצאנו לבדוק אילו עגילים אף פעם לא יצאו מהאופנה. הישארו אתנו ותגלו.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבות לאחר שרכשנו לחברה טובה שלנו זוג עגילים מהממים. כאלו שכל אחת רוצה שיהיו לה. מדובר בעגילים איכותיים שנקנו בחנות מוכרת מזהב אמתי. החברה שלנו כמובן שמחה מאוד לקבל את העגילים והיא ענדה אותם במקום. במשך שנה היא הלכה עם העגילים ללא הפסקה, עד שיום בהיר אחד, ראינו שהם נעלמו. לרגע חשבנו שהם אבדו, אבל בהמשך גילינו שהם פשוט איבדו את המומנט. שכן, החליפו אותם עגילים טרנדיים יותר. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כולם את העגילים שלא יצאו מהאופנה. כך תוכלו לחסוך מעצמכם אי נוחות ועוגמת נפש.

 

תכירו את העגיל ה – 1 שאף פעם לא יצא מהאופנה: החישוק

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שעוסק בעגילים לנשים ולא לציין את החישוקים. שכן, אלו עגילים לנשים שתמיד יהיו שימושיים. עגילי חישוק ג'יפסי למשל, נחשבים לטרנדיים ביותר כבר מעל לעשור ונדמה שהם צפויים להישאר על האוזניים של נשים רבות לטווח רחוק. אז אם אתן רוצות לבחור נכון – תבחרו בחישוקים.

 

תכירו את העגיל ה – 2 שאף פעם לא יצא מהאופנה: עגיל צמוד

נשים שיש להן יותר מ – 2 חורים באוזניים יגידו לכן שהן תמיד משלבות בין עגילי חישוק לבין עגילים צמודים. שכן, השילוב המדובר הוא הנכון והמתבקש ביותר. כך שהמשוואה הזו מראה לכן, נשים יקרות, כי עגילים צמודים הם אלו שלא ירדו לכן מהאוזניים בקרוב, פשוט כי הם הכרחיים ואופנתיים בכל מצב שהוא.

 

תכירו את העגיל ה – 3 שאף פעם לא יצא מהאופנה: עגיל עם אבן\פנינה

אם תסתכלו על האלבומים של נשים מהשנים האחרונות עד לשנות ה – 70, אתם צפויים לגלות שכולן הולכות עם עגילים שיש עליהם אבן או פנינה. שכן, אלו העגילים שפשוט תמיד נחשבים לטרנדיים. העיצוב שלהם אולי משתנה, אבל העובדה שיש עליהם אבן או פנינה נשארת. אז זו בחירה נוספת שצריכה להיות אצלכן בתיבת התכשיטים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכן את העגילים שאף פעם לא יצאו מהאופנה. כעת, כשיש לכן את הרשימה המעודכנת, אתן יכולות פשוט להוסיף את העגילים הללו אל תיבת התכשיטים שלכן בידיעה שתשתמשו בהן בתדירות גבוהה בשנים הקרובות.

דוגמנית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
להתאים תכשיטים
איך מתאימים תכשיטים לביגוד?

בחרת את הבגדים האהובים עלייך וסידרת בארון, וגם מגירת התכשיטים מלאה בטבעות, שרשראות, צמידים ועגילים, אבל עכשיו יש בעיה חדשה: איך מחליטים איזה תכשיט מתאים

קרא עוד »
האם ניתן להרטיב טבעות אירוסין?

מתכוונים לרכוש בזמן הקרוב טבעת אירוסין אצל גרין דיימונד? ובכן, דעו לכם כי לא תצטרכו לחשוש בכל הנוגע להרטבת הטבעת. החומרים שמרכיבים את הטבעות אשר

קרא עוד »