חיפוש

הסמליות והמשמעות מאחורי סוגים שונים של טבעות

טבעות הן התכשיט הפופולארי ביותר שנחשב לבעל משמעויות רבות. מי מכם שטרם הכירו בסמלים והמשמעויות עתיקות היומין שנוגעות לתכשיט זה, צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב ולהכיר במידע מרתק שעובר במשך מאות שנים מדור לדור.

 

הטבעת האירית – קלאדה

בחרנו לפתוח את המדריך בטבעת מסורתית שהגיעה אלינו מאירלנד הרחוקה. סביר להניח שראיתם אותה בעבר ותהיתם מה המשמעות שלה. אם כך, הגיע הזמן לגלות שהטבעת שמאופיינת בשתי כפות הידיים שמחזיקות לב מסמלת נאמנות וחברות.

ניתן להשיג אותה בחנויות מובחרות או לעצב את הטבעת מאפס אצל תכשיטן מומחה. נספר בהזדמנות זו שהשם "קלאדה" ניתן לטבעת על שמו של כפר דייגים קטן. האגדה אומרת ששם הומצאה טבעת זו שניתנה לאישה מהאהוב שלה. יש מי שבוחרים להשתמש בה כטבעת אירוסין, בעוד אחרים בוחרים להעניק אותה במתנה בתחילת הקשר הזוגי, כדי להראות נכונות ורצינות.

סוגים שונים של טבעות

טבעת נישואין חלקית

זוגות שמתחתנים באמצעות רב, מקבלים הנחייה לבחור בטבעת נישואין כשרה. מדובר בסגנון מסוים של טבעות שמאפיינות בסגנון פשוט למדי. כלומר, הן חלקות ואין עליהן שיבוצים של אבנים או חריטות מכל סוג. המסר שעומד מאחורי עיצוב זה, נועד להזכיר לנו שאפשר לחיות חיים פשוטים אחד לצד השני.

נשים רבות חוות קונפליקט בהקשר זה. שכן, מצד אחד הן רוצות להתחתן בהתאם לנהוג ביהדות ומצד שני, הן לא מוכנות לוותר על טבעת בשיבוץ יהלומים. אנחנו כאן כדי להציג את הפתרון שנקרא "טבעת נישואין חלקית". מדובר בטבעת שמחולקת ל – 2. החלק הראשון מתאים לחתונה דתית וניתן להשתמש בו תחת החופה. החלק השני ניתן לכלה לאחר האירוע והוא משובץ ביהלומים או מעוטר בחריטה שתואמת לרצונה.

 

טבעת אבן הלידה

סביר להניח ששמעתם עבר על הטבעות המיוחדות שמתאימות באופן אישי לחודש שבו נולדתם. נסביר שיש 12 סוגי טבעות, כאשר על כל אחת יש אבן חן שמסמלת את אחד מחודשי השנה. כך שכל אחד יכול לבחור את הטבעת שמתאימה לו בהתאם לחודש שבו הוא נולד. יש המאמינים שטבעות אלה מעניקות ביטחון למי שעונדים אותם באופן יומיומי.

 

טבעת לאבחון מצב הרוח

נסיים את המדריך עם הטבעת המבוקשת שעשתה קאמבק משנות ה – 90. נסביר שזו מכילה בתוכה גביש נוזלי שמשנה את הצבע שלו בהתאם לטמפרטורה של הגוף. יש המאמינים ששינוי הצבעים של האבן יכול להעיד על מצב הרוח של האדם. שכן, כשאדם כעוס, הדם שלו יתחמם וכך גם האבן, כך שהיא תשנה את צבעה ותרמוז על מצב הרוח החמום של האדם שעונד אותה.

 

לסיום

יש שורה ארוכה של סמלים ומשמעויות שבאים לידי ביטוי בטבעות שונות שנמצאות בסביבתנו. כעת אתם מכירים ב – 4 טבעות מוכרות, כך שנותר לכם רק לבחור את זו המתאימה לכם ביותר וליהנות מהיתרונות שלה.

טבעות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
להתאים תכשיטים
איך מתאימים תכשיטים לביגוד?

בחרת את הבגדים האהובים עלייך וסידרת בארון, וגם מגירת התכשיטים מלאה בטבעות, שרשראות, צמידים ועגילים, אבל עכשיו יש בעיה חדשה: איך מחליטים איזה תכשיט מתאים

קרא עוד »
האם ניתן להרטיב טבעות אירוסין?

מתכוונים לרכוש בזמן הקרוב טבעת אירוסין אצל גרין דיימונד? ובכן, דעו לכם כי לא תצטרכו לחשוש בכל הנוגע להרטבת הטבעת. החומרים שמרכיבים את הטבעות אשר

קרא עוד »