חיפוש

את השירותים לא מזניחים – איך תעצבו את חדר השירותים נכון

אומרים שאם רוצים לדעת על רמת היגיינה ושמירה על סדר של בנאדם, כדאי להיכנס לחדר השירותים בביתו. שם ניתן לראות מה באמת רמת הסדר והארגון שלו. עיצוב חדר שירותים בצורה נכונה הוא חשוב גם בשביל המראה הכללי של הבית, וגם בשביל תחושת הנוחות של הדיירים. כאן ריכזנו עבורכם מידע שימושי לעיצוב חדר השירותים. המידע שכאן יועיל לכם.

 

מתקן לנייר טואלט

הבסיס הוא הסדר. כדי שלא תמצאו על רצפת השירותים גלילי נייר טואלט מתגוללים, התקינו מתקן לנייר טואלט (צירפנו לכם קישור של מתקנים מומלצים, מוזמנים לקבל השראה מסגנון העיצוב המיוחד של פריט כל כך שגרתי). מתקן לנייר טואלט יכול לתת אלמנט עיצובי לחלל החדר מלבד הסדר עליו הוא שומר.

 

מברשת אסלה מעוצבת

אתם יכולים להניח מברשת אסלה סתמית ללא עיצוב מיוחד בחדר השירותים, ואתם יכולים לשדרג את העיצוב בכמה רמות ולשלב מברשת מעניינת ומותאמת לעיצוב מתקן הנייר שהתקנתם. ניתן למצוא מגוון מברשות מעניינות באתרים, חנויות טמבור ואפילו חנויות כלבו גדולות.

 

מפיץ ריח – חובה!

שירותים חייב להריח טוב! אם הוא לא מריח טוב, הריח הרע משתלט עליו. חשוב לבחור בקפידה ריח נעים שאתם מתחברים אליו. ניתן לרכוש מפיץ ריח מעוצב כמו פריט עיצובי העשוי מסבונים. זה יכול להיות עציץ פרחים מסבונים ריחני ונעים ששומר על אווירה טובה וכדומה.

 

מראה אסתטית

הוספת מראה בחדר יוצרת אשליה כאילו החדר גדול יותר. הרי חדר השירותים הוא חדר קטןם ותחושת מרחב רק תוסיף. חשוב לבחור מראה מותאמת אסתטית למראה העיצובי של החדר. יש מראות מסוגננות בחיתוך לייזר, יש מראות ממוסגרות במסגרות מחומרים שונים ולכן, ההתאמה חשובה ליצירת מראה עיצובי אחיד.

 

קצת ירוק בעיניים

כדי שצבע החדר יהיה מגוון ומרענן, מקובל להוסיף עציץ שיוסיף קצת ירוק בעיניים. ניתן למצוא בחנויות הכלבו השונות עציצים ירוקים המדמים עציצים חיים אך יעילים יותר בשל גודלם הקטן. פעמים רבות אין מקום להנחת עציץ בחדר זה ולכן ההמלצה תהיה לבחור בעציץ תלוי ומתאים.

 

לא מדף חשוף

כדי לאחסן את כל האביזרים, מוצרי היגיינה, ניירות טואלט וכו' כדאי למקם בחדר ארונית קטנה שתאפשר אחסון יעיל ומיטבי. יחד עם זאת, בבחירת הארונית חשוב לבחור ארונית שתתאים לשאר הפריטים בחדר מבחינת עיצוב וצבע. לא כדאי ללכת על מדף חשוף העלול להבליט אי סדר. כמדובר בארונית סגורה, קל יותר לשמור בה על הסדר לאורך זמן והמראה המתקבל נעים לעין.

 

לסיכום

חדר השירותים יכול להפוך לחדר הנעים ביותר בבית. כדאי להשקיע בו קצת מחשבה ולשלב את הפריטים המתאימים וההנאה מובטחת. חשוב לבחור פריטים שמשתלבים יחד מבחינה עיצובית ואסתטית. כי ניתן לשלב את כל הפריטים שכאן, כשהם לא משתלבים אחד עם השני וכך להפסיד מראה עיצובי נעים לעין.

חדר רחצה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »