חיפוש

האם טלפתיה באמת עובדת

טלפתיה הינה תחום מרתק מאוד אשר מתבסס על הרבה מהעיסוק של מופעי הקוסמים ואמני החושים. נראה שזה תחום מרתק מאוד אשר גורם לכולנו לפקק בקיומו בגלל המיסטיות שלעיתים נדבקת לו. כך או כך, כאשר אנו חוזים במופע קוסמים או מופע של אמן אשר מנסה לשתול במחשבתנו רעיון או לגלות מה עובר בראשנו ומצליח לעשות זאת – אנחנו נדהמים ומוכרחים להאמין או שהוא קוסם אמיתי או שבאמת טלפתיה הינה תחום קיים היוצר תדרים בין מוחות שונים. אם גם אתם סקרנים, הוסיפו לקרוא.

 

מהי טלפתיה

טלפתיה היא תחום מוכר מעולם הפסיגולוגיה, האומנות, המיסטיקה, מדע הבידיוני וכן מעולם הבידור. טלפתיה היא היכולת לשים לב ולזהות באופן מודע או לא מודע בקשת הרגשות ו/או המחשבות של אדם אחר ללא כל גירוי חושי או שיח המגלה את האינפורמציה (כיביכול) עם אותו אדם. למעשה, טלפתיה מווה תיקשורת על חושית – תקשורת שאינה מתרחשת בדיבור.

פתיה – ביוונית זה, רגשות. טל – זה מרחק ביוונית. המשמעות של המילה טלפתיה מווה זיהוי הרגשות של אדם אחר ממרחק. ישנו דגש על הרעיון שגם לא במודע ניתן לזהות רגשות ומחשבות של אדם אחר. זאת אומרת, ניתן לחוש ולעלות בתודעה שלנו אינפורמציה ריגשית הקשורה לאדם מסוים בלי שבמכוון נתרכז בפעולת זיהוי כלשהי. טלפתיה רבות מתקשר לעולם דתי, שכן לאורך ההסטוריה נעשה בהרבה דתות שימוש בטלפתיה וכן גם ביהדות.

 

אמני טלפתיה

ישנם אנשים בעולם שניחנו בכוחות מיוחדים. אתם מוזמנים לקרוא לזה כשרון, שריר שאימנו לאורך זמן או גם בדיה אחת גדולה, אך כך או כך אנחנו מזהים אצל הרבה אנשים סביבנו יכולת ליצור קשרים בין אישיים ברמה גבוהה יותר מהממוצע. כאשר אדם יודע לזהות ולהרגיש אנשים מסביבו, לרוב קוראים לזה אינטליגנציה ריגשית, אך אמני טלפתיה יודעים ממש לקרוא נתונים ברורים על העולם הריגשי של אנשים אחרים בצורה יוצאת דופן.

ישנם הוכחות מדעיות לכך שהמוח האנושי שולח תדרים כמעט חשמליים לגמרי לעולם ובכך נוצר דבר המכונה אנרגיה אנושית – בעולם האמוני והמיסטי. ישנו עיסוק נרחב מאוד בלא – מודע ובכך מפענחים הרבה את היכולת לדלות מידע משם ללא כל מודעתו של האדם האחר.

 

האם טלפתיה היא אמיתית?

נראה שקשה לשכנע רבים וטובים להאמין בדברים שאינם רוצים להאמין בהם, ולכן נשאיר את זה איש איש לתפיסתו. אך אין ספק שקיימת תופעה כזאת, והיא נוכחת. השאלה, האם טלפתיה היא משחק ותעתוע המובסס על אלמנטים פסיכלוגיים או בסיסם ניחוש אחד גדול – יכול להיות וכל אחד יקבע עבור עצמו. מומלץ מאוד לצפות במופעי אמן חושים וטלפתיה ולחזור בקסם הזה מתרחש לכם מול העיניים.

בכל אופן, אדם שאינו מאמין ישאר לא מאמין ומי שיבחר להאמין – כנראה שהקסם יתרחש מולו תמיד.

אומן חושים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »