חיפוש

טיפים ומידע בנושא החזרי מס

חושבים שמגיע לכם החזרי מס? רוצים לברר על החזרי מס אבל לא יודעים איך? החזרי מס הינם החזרי כספים ממס הכנסה אשר ישראלים רבים זכאים אליהם אך לא מודעים להחזרים, ובכך מפסידים כסף רב ששייך להם. ריכזנו עבורכם את כל המידע והטיפים החשובים להחזרי מס שיעזרו לכם להבין איך להגיש את הבקשה ואיך לקבל את כל הכסף שמגיע לכם בחזרה ממס הכנסה.

 

החזרי מס – הסבר כללי

באופן כללי, החזרי מס הינם כספים אשר מגיעים לכם בחזרה על כסף ששילמתם למס הכנסה שלא כצורך. בשל האופן בו מחושבים המיסים לפי שיעור הכנסה שנתית, עלולים לקרות טעויות ובשל כך תשלמו יותר ממה שהייתם צריכים לחינם. למידע נוסף לגבי החזרי מס ובדיקת זכאותכם להחזרי מס, תוכלו לבקר באתר  http://get-tax.co.il.

 

הסיבות בגינן תהיו זכאים להחזרי מס

הסיבה העיקרית אשר מזכה בהחזרי מס היא תשלום מס גבוהה ממה שהייתם צריכים לשלם. דבר זה עלול לקרות במידה וחישוב שיעור ההכנסה השנתית שלכם היה גבוהה ממה שקיבלתם בפועל, או במידה ובמהלך שנת המס קרו אירועים המזכים אתכם בנקודות מס כמו ילודה או פיטורים, אך אלה לא נכללו בחישוב. כמו כן, במקרים מסוימים תהיו זכאים להחזרי מס על הוצאות.

 

הגשת בקשה להחזרי מס

הגשת בקשה להחזרי מס הינה תהליך ארוך ומורכב הכולל הגשת מסמכים שונים למס הכנסה. תצטרכו להגיש את הבקשה לפקיד השומה בסניף הקרוב אליכם ולצרף אליה סיכום הכנסה שנתית מכלל מקורות ההכנסה שלכם, סיכום הוצאות, מסמכי אישור לנקודות המס אליהן אתם זכאים ועוד. מומלץ להגיש את הבקשה באופן מסודר ומקצועי.

 

הטיפ החשוב ביותר – העזרו באנשי מקצוע

היות והגשת הבקשה הינה מורכבת ותצריך מכם ידע והבנה בפקודות המס בישראל, כדאי שתעזרו בחברה מקצועית להחזרי מס או יועצי מס. חברה מקצועית תדע לסייע לכם להגיש את הבקשה במלואה ותדע אילו מסמכים תהיו חייבים על מנת לקבל את ההחזרים שלכם. כך שהסתייעות באנשי מקצוע יגביר את הסיכוי שלכם לקבל את מלוא הכסף שמגיע לכם ואף בצורה מהירה יותר.

 

איך תבחרו את אנשי המקצוע?

חשוב לא רק להיעזר באנשי מקצוע אלא גם למצוא את אלה שיתאימו לכם ויהיו הטובים ביותר. חפשו חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בתחום. כדאי לברר האם יועצי המס בחברה הינם בעלי ותק וידע רב בנושא חוקי המס. כמו כן, תוכלו להיעזר בהמלצות ברשת וממכרים.

 

לסיכום – מה חשוב לדעת על החזרי מס?

הדבר החשוב ביותר שיהיה עליכם לדעת לגבי החזרי מס הוא איך הם עובדים ואיך לבחור את אנשי המקצוע שיעזרו לכם בבקשה. חשוב שתכירו שתהיו זכאים להחזרי מס במקרים של נקודות מס ושל תשלומי מס רבים, וכן שתבחרו באנשי המקצוע המומלצים ביותר והמנוסים ביותר.

החזרי מס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »