חיפוש

מהם החוקים שחשוב להכיר על הר הכסף

מתי נכנסתם לאחרונה לחשבון הבנק שלכם? במידה ואתם מהאנשים שמודעים למצב הכלכלי שלהם ומקפידים לבדוק אותו באופן תדיר, בוודאי תשמחו לשמוע שלסכום X שקיים אצלכם בחשבון הבנק תוכלו להוסיף סכום של מאות, אלפי או עשרות אלפי שקלים בצורה הרבה יותר קלה ממה שחשבתם. לא, אנחנו לא מדברים על מילוי טופס לוטו, אלא על שימוש באתר הר הכסף שיוכל לסייע לכם להשיב אליכם כספים אבודים. אז מה זה אומר והאם יש חוקים שכדאי להכיר לפני שניגשים לבצע את הבדיקה? ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת כאן למטה.

 

 

הר הכסף – מה זה בכלל?

הר הכסף הוא מיזם חשוב שמאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לבצע בדיקה. איזו בדיקה? ובכן, הבדיקה של הר הכסף מתמקדת בפניה אל גורמים שונים שהייתם קשורים אליהם במהלך החיים, ושבעקבות מעברים ושינויים שביצעתם הותרתם אצלם כספים שלמעשה שייכים לכם.

 

 

על אילו גורמים בדיוק מדובר? מה זאת אומרת "כספים שמגיעים לכם"?

פעולות כמו החלפה בין סוכני ביטוח, מעבר למגורים בחוץ לארץ למשך תקופה מסויימת, סגירה או שינוי בבעלות של חברה, תיעוד לקוי של מעבידים שעבדתם אצלם בעבר או שאתם עובדים אצלם בהווה, תשלומים עבור דמי ניהול שהולכים ונערמים לסכומים גבוהים יותר ויותר בעקבות חוסר תשומת לב שלכם וסיבות נוספות יכולות לגרום לכם לשלם כספים שאין כל צורך שתשלמו. הכספים האלו, שנמצאים אצל אותם הגורמים, הם כספים ששייכים לכם ויכולים לשוב אליכם באמצעות שימוש בבדיקה של הר הכסף.

 

 

אז למה אף אחד לא מצלצל אליי ומעדכן אותי שמגיע לי לקבל כסף בחזרה?

ובכן, אף אחד מהגורמים שציינו ממש לא ממהר לעדכן אתכם על כסף ששייך לכם. למה? שיטה זו נקראת "שיטת מצליח", ולפיה אם תשימו לב לכך שמגיע לכם כסף בחזרה – אכן תקבלו אותו בהצגת המסמכים המתאימים, אולם אם לא תשימו לב לכך – מה אכפת, בעצם, לאותם הגורמים להנות מהכסף שלכם? כן, זה נשמע הזוי ולא הוגן, אבל בדיוק בשביל זה כדאי לבצע כמה שיותר מהר בדיקה באתר האינטרנט של הר הכסף, כזו שתאפשר לכם לאתר כל גורם שיכול להחזיק בכסף שלכם.

 

חוקים וכללים – איך בדיוק זה עובד?

הבדיקה בהר הכסף מתחילה בסריקה ראשונית אל מול גורמים פוטנציאלים שייתכן שחלק מהכספים שלכם נמצאים אצלם. הסריקה הזו תתבצע בהתאם לפרטים אישיים שתמסרו, ותאפשר לשים את האצבע על אותם הגורמים ולהבין פחות או יותר על אילו סכומים מדובר. בשלב הבא תוכלו לפנות באופן ישיר, או באמצעות סיוע מנציגי הר הכסף, אל אותם הגורמים, להגיש להם את המסמכים המתאימים ולדרוש את כספכם בחזרה.

שימו לב – את בדיקת הר הכסף ניתן לבצע רק 10 פעמים בחיים עבור כל מספר תעודת זהות, לכן חשוב לבצע אותה בשיקול דעת. בהצלחה!

הר הכסף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »