חיפוש

איך אני יודע שההשקעה היא חכמה? המדריך המלא להשקעות נדל"ן

השקעות נדל״ן הן דרך נהדרת למנף ולהשקיע את הכסף שלכם. בשנים האחרונות יותר ויותר משקיעים פונים להשקעות נדל״ן בארץ שכן באופן יחסי מדובר בשוק יציב, שלרוב רק מטפס למעלה ולכן ההשקעה יכולה להיות מצוינת. אך כמובן שיש להכיר לעומק את שוק הנדל״ן. חשוב להכיר וללמוד נושאים הנלווים להשקעה כגון: המיסוי בארץ על רכישה ומכירה, לקיחת משכנתא ותמהיל משכנתא ועוד.

בין אם אתם חדשים בתחום או שכבר צברתם קצת נסיון חשוב שתקחו בחשבון את כל הגורמים השונים המשפיעים על ההשקעה כדי להבין אם ההשקעה האופציונלית חכמה, מניבה ומתאימה עבורכם.

כיצד תוכלו לדעת? הכנו עבורכם מדריך עם הדגשים הכי חשובים שתצטרכו לדעת. קדימה מתחילים!

 

דגשים חשובים להשקעה חכמה!

לוקשיין, לוקשיין, לוקשיין

התפיסה שאחד הדברים החשובים ביותר בהשקעות בנדל״ן אינה חדשה, ולא סתם מופיעה פה בראש הרשימה. כדי לדעת אם ההשקעה שלכם חכמה עליכם לחקור היטב את המיקום של הנכס. חיקרו אותו בכל הדרכים האפשרויות: בידקו מחירי מכירה וקנייה של נכסים דומים באיזור, חיקרו את הגנים ובתי הספר מסביב, התרשמו מהאוכלוסייה ועוד. יכול להיות שתרצו לקנות נכס באיזור פחות טוב שעומד לעבור שינוי משמעותי, גם כאן עבודת המחקר חשובה לאין שיעור. מומלץ לעשות את המחקר הזה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שכן הם גם ידעו לענות על השאלות – אך לא פחות חשוב – הם ידעו בדיוק איזה שאלות לשאול!

משכנתאות חכמות מייצרות השקעות חכמות

סביר להניח שתרצו לקחת משכנתא. משכנתא בתמהיל נכון המתאים עבורכם יכולה להפוך השקעה למאד חכמה. עולם המשכנתאות הוא עולם מורכב ומרתק. כדי להבין איך לבנות נכון את המשכנתא להשקעה שלכם ומאיזה בנק לקחת את המשכנתא כדי לקחת ליווי של אנשי מקצוע המכירים את השוק לעומק. תוכלו להעזר בחברות נדל״ן כגון השקעות נדל"ן בישראל – ישראטופ בע"מ המורכבת מאנשי מקצוע מנוסים, חכמים ומכירים היטב את השוק.

מיסוי

חשוב מאד להכיר ולהבין לעומק את חוקי המיסוי בנדל״ן בישראל. לרוב כל מכירה או קניה של דירה תחויב במס. בקניית דירה ראשונה לעיתים תוכלו להימנע מתשלום המס בהתאם למחיר הדירה וגורמים נוספים. חשוב מאד להכיר את המספרים האלה לעומק כשאתם מנסים להבין האם העסקה שאותה אתם רוצים לבצע טובה עבורכם.

הבנה מעמיקה של מצב הנכס

בחנתם את כל הדברים הנ״ל? מצאתם נכס במיקום מצוין, התעניינתם במשכנתא ומצאתם משהו שיכול להתאים וחישבתם את המיסים? נהדר! עכשיו לא פחות חשוב לבחון את הנכס. אם מדובר בדירה חדשה אז חשוב לחקור אודות הקבלן ולוודא שהוא אמין והבנייה של החברה טובה ומהימנה. אם מדובר בנכס לא חדש חשוב להעריך נכון אם וכמה תצטרכו להשקיע בשיפוץ הנכס.

אלה הם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת כדי להעריך אם העסקה חכמה, אך יש עוד הרבה פרטים קטנים. העזרו באנשי מקצוע להחלטה החשובה הזו!  בכל מקרה יש ללמוד את הנושא לעומק ולקחת החלטות אמיצות אך שוקלות, זהירות ומחושבות.

הַשׁקָעָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא