חיפוש

למה חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות?

רכישת דירה, היא פעולה שגדולה מבחינה פיננסית על האזרח המצוי במדינת ישראל.

לצורך כך, הומצאה הלוואת המשכנתא – הלוואה לצורך רכישת נכס אותה ניתן להחזיר בפריסה של שנים, בתשלומים חודשיים לפי תנאי משכנתא קבועים

מראש.

עד כאן נשמע פשוט, אולם יש לדעת, כי בניית תמהיל משכנתא נכון ומותאם ללקוח עשויה לגרום לו לחיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

באמצעות המאמר הבא, תוכלו להבין את חשיבות ההתייעצות עם אנשי המקצוע הנכונים בתחום המשכנתאות 

 

יועץ משכנתאות – האיש שיבנה עבורכם את תמהיל המשכנתא המשתלם ביותר

רובנו, כאנשים שלא מתעסקים באופן יומיומי עם עולם המימון והמשכנתאות, איננו בקיאים בצורות ההחזר השונות, בשוק הריבית, באחוז המדד ובאופני הפריסה אותם מציעים הבנקים.

יועצי משכנתאות מומחים, הם בעלי מקצוע שמבינים היטב בעולם ההלוואות הבנקאיות, ומתאימים ללקוח את המסלול הנכון עבורו למשכנתא.

ישנה חשיבות גבוהה מאוד למסלול משכנתא נכון ומתאים ללקוח, מה שמשפיע על רמת חיים טובה לצד החזרי המשכנתא הגבוהים, המשולמים באופן חודשי.

 

איך יועץ משכנתאות יכול לחסוך לכם כסף?

בניית תמהיל משכנתא מותאם לקוח

יועץ משכנתא, בעבודה מול לקוח, ינתח את מצבו הכלכלי, וכן את נתוניו האישיים, הכוללים את גילו, הסטטוס האישי שלו, מספר ילדים, גובה הכנסה, צפי הכנסות בעתיד, סיכונים שונים ועוד. לפי ממצאים אלו, יוכל יועץ המשכנתאות לבנות תמהיל אופטימלי ללקוח, שיסייע לו לעמוד בתשלומי המשכנתא בכבוד, תוך התנהלות חיים תקינה ושוטפת.

 

בחירה של הריבית המשתלמת עבור הלקוח

כדי להשיג את ההלוואה בתנאים המשתלמים ביותר ללקוח, פונה יועץ המשכנתאות עם התמהיל שהורכב, אל הבנקים השונים ומציע מכרז ריביות, כאשר לכל בנק יש מטרה להציג עסקה עם ריביות נמוכות כדי למשוך את הלקוח ליטול את ההלוואה ממנו.

כך אתם יכולים להגיע להוזלה משמעותית בעלות הריביות, שבהשפעה ארוכת טווח, עשויה להוביל אתכם לחיסכון משמעותי ביותר.

 

מה תפקידו של יועץ משכנתאות?

  • ניתוח – על יועץ המשכנתאות להביא את כל נתוני הלקוח הרלוונטיים בחשבון, כדי להשיג את תנאי המשכנתא הטובים ביותר עבורו.
  • בירוקרטיה – יועץ המשכנתאות מרכז תחתיו את כל העבודה, ומגיש בקשות משכנתא לבנקים השונים במקום הלקוח.
  • תכנון – יועץ המשכנתא יעבד את המידע שהתקבל מהניתוח, וירכיב עבור הלקוח את המסלול היותר משתלם עבורו.
  • הסבר ומענה – יועץ המשכנתאות יציג בפני הלקוח את כל אפשרויות המסלולים, ייתן את דעתו המקצועית ויאפשר ללקוח לבצע את ההחלטה הסופית בעצמו.
  • ניהול המשכנתא – לאחר קבלת ההלוואה, ילווה יועץ המשכנתאות את הלקוח, כך שהדברים יתנהלו היטב, וכן יבדוק בהמשך אפשרות של מחזור משכנתא, במידה והיא כדאית ללקוח.

 

לא לוקחים משכנתא בלי להתייעץ

כפי שהבנו, הפער בין משכנתא עם ייעוץ למשכנתא ללא ייעוץ, עלול להיות של עשרות או מאות אלפי שקלים. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך, מומחה בתחומו, לקבלת הלוואת משכנתא משתלמת ורווחית.

מטבעות ובית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משכנתא
תהליך המשכנתא: מהבקשה ועד לסגירה

תהליך לקיחת משכנתא הוא אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר שאדם עושה בחייו. בחירת המשכנתא הנכונה והתנהלות נבונה בתהליך יכולים לחסוך למשפחה המון כסף ומאמץ. כדי

קרא עוד »
משכנתא הפוכה

עברתם את גיל 60? זקוקים להלוואה? הכירו את המשכנתא ההפוכה, הלוואה גדולה על בסיס בעלות על דירה.   משכנתא הפוכה – הלוואה לבני 60 פלוס

קרא עוד »
ביטוח משכנתא מגדל

בוחן לקיחת ביטוח משכנתא במגדל ?  יותר מ %50 מכלל האוכלוסייה לוקחים ביטוח משכנתא בלי ייעוץ מקצועי.. ומפסידים עשרות אחוזים שמתבטאים לעשרות אלפי שקלים! אל

קרא עוד »