חיפוש

ביטוח צד ג' לרכב

ביטוח צד ג – כול המידע השוואת מחירים

יותר מ – 80% מכלל האוכלוסייה משלמים על ביטוח צד ג  42% יותר ממה שהם יכולים לשלם. אל תהיה חלק מהנתון הזה! אנחנו נדאג שפרטייך יעברו בצורה חסויה אל יועץ מקצועי בתחום ביטוח צד ג , אשר ייתן לך שיחת ייעוץ ויענה על שאלותייך בחינם!

ביטוח צד ג' לרכב

ביטוח בעל הרכב לנזקי רכוש של צד שלישי שנגרמו על ידו ורכבו (לדוגמא: רכב מבוטח שפגע ברכב אחר או רכב מבוטח שפגע בקיר או גדר).

 

ביטוח צד ג

אם רכשנו כלי רכב מומלץ לבטח אותו במספר ביטוחים:

ביטוח חובה – ביטוח המכסה נזקי גוף של המעורב בתאונה

ביטוח צד ג – המכסה נזק של רכב צד שלישי המעורב בתאונה

ביטוח מקיף – מכסה כל נזק אפשרי בשל כל סיטואציה אליה נקלענו אם זו תאונה גניבה וכדומה.

ביטוח חובה כשמו כן הוא וחובה על כל נהג לרכוש אותו על פי חוק.

לעומת זאת ביטוח צד ג, או ביטוח מקיף אינם מוגדרים כביטוחי חובה ועל כל נהג לקבל על עצמו החלטה באם להשקיע כסף ולבטח את רכבו בביטוחים אלו.

חשוב לזכור כי אם לא ביצענו ביטוח מקיף או ביטוח צד שלישי, הרי שבזמן תאונה, אם חלילה וחס יגרמו נזקים לרכבנו או לכלי הרכב המעורב בתאונה, נצטרך לשלם את העלויות של נזקים אלו מכיסנו הפרטי. שימו לב, ישנם מצבים בהם הנזקים עלולים להסתכם בעשרות אלפי שקלים.

פוליסת ביטוח צד ג – הבדיקה

• מחירי ביטוח צד ג אינם זהים בכל חברות הביטוח ו/או סוכנויות הביטוח. לאור התחרות הגדולה שקיימת בענף הביטוחי, חברות רבות מתחרות אחת בשנייה על כיסו של הצרכן הישראלי. לכן, בטרם רכישת ביטוח צד שלישי רצוי שנבדוק בחברות ביטוח שונות, מהן עלויות הביטוח שהן גובות ולא לוותר על עריכת השוואת מחירים בין אותן חברות וסוכנויות ביטוח. מחיר ביטוח צד ג נקבע ברוב חברות הביטוח על פי פרמטרים זהים, כגון: גילו של הנהג, סוג הרכב המבוטח, שנות הוותק של הנהג המבוטח ועוד מיני פרמטרים שונים. זכרו כי פערי המחירים יכולים להיות גדולים בצורה משמעותית ולכן בדיקה נכונה וסקר שוק יכולים לחסוך לכם לא מעט כסף.

• בדקו את עלות ההשתתפות העצמית המוטלת עליכם בבואכם לבטח את רכבכם. הפעלת ביטוח צד שלישי בזמן תאונה, אם מדובר בתאונה קלה ואם קשה, מצריך השתתפות עצמית שנקבעה בזמן רכישת הפוליסה. כיום, ישנם בשוק פוליסות ביטוח צד ג שאינם דורשות השתתפות עצמית בזמן תאונה, אך סביר להניח שעלות הביטוח תהיה גבוהה יותר. בחנו את כל האופציות הקשורות להשתתפות עצמית ורכשו את זו המשתלמת לכם כלכלית.

• בדקו את גובה הנזק המקסימאלי אותו מכסה ביטוח צד ג בזמן תאונה. קחו לתשומת לבכם כי ישנם ביטוחים אשר לא מכסים את כל הנזקים.

מה עלינו לעשות בזמן תאונה

באם יש בידינו פוליסת ביטוח צד ג ופגענו בכלי רכב צד ג, בשלב הראשון השתדלו להימנע מסיטואציה בה הינכם מודים באשמה. שימו לב, מחובתכם למסור לנהג כלי הרכב הנפגע את פרטיכם ופרטי הפוליסה שלכם וזהו.

במידה והנכם מודים באשמה בפני הנהג, חברת הביטוח רשאית שלא לשלם את הנזק הנגרם לרכב השלישי המעורב בתאונה ובכך האשמה שהודיתם בה נופלת על כתפיכם.

ברגע בו סוכן הביטוח קיבל את התביעה כנגדכם הוא מחויב לעדכן אתכם בתביעה בדואר רשום. אתם יכולים להתנגד בתוך 30 יום ולא יותר. אם לא הוגשה התנגדות מצידכם, חברת הביטוח אמורה לשלם את הנזק לבעל כלי הרכב הנפגע.

ביטוח צד ג – יקנה לכם שקט נפשי בעת נהיגה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפל ביטוח
לחסוך כסף עם בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת אחת לשנתיים וחצי. מבצעים אותה כדי למצוא ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים וכך חוסכים בתשלומים מיותרים. איך ואיפה

קרא עוד »
מבנה משותף
מה הוא ביטוח מבנה משותף?

שמעתם על ביטוח מבנה משותף ולא ידעתם מה זה אומר? קבלו את המאמר המקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לביטוח מבנה משותף, הכיסוי שהוא

קרא עוד »
הר ביטוח
מה זה "הר הביטוח"?

אם אכפת לכם מתיק הביטוח שלכם, סביר להניח שכבר שמעתם על הר הביטוח. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לאפשר למבוטח לקבל מידע על תיק

קרא עוד »