חיפוש

האינטרס האמיתי: כיצד אפשר לצפות את עליית מחיר הדירה לאחר ביצוע תמ"א 38?

מי שמכיר את תחום ההתחדשות העירונית יודע שישנם פה ושם בעלי דירות שאינם בקיאים בנושא. אותם אנשים מעכבים לא פעם את התחלת ההליך, מכיוון שזה דורש הסכמה של כלל בעלי הדירות בבניין. עובדה זו גרמה לנו לבחון את הנושא מקרוב ועל הדרך, גילינו איך אפשר לצפות את עליית מחיר הדירה לאחר ביצוע תמ"א 38.

בשורות הבאות נציין בפניכם את המסקנות שלנו שיאפשרו לכם להבין את הקשר בין שני העניינים שהוצגו עד כה.

 

תמ"א 38 – בואו נכיר את ההליך קודם

נאמר בקצרה שמדובר בהליך של התחדשות עירונית שמאפשר לבניינים שונים לקבל חיזוק שישמור עליהם מפני רעידות אדמה. זה לא סוד שיש בישראל בניינים ישנים רבים שדורשים חיזוק מסיבי, כדי שהם לא יקרסו בעת רעידת אדמה שעשויה להתרחש בישראל בשנים הקרובות. במסגרת ההליך, בעלי הדירות צפויים לקבל תוספת בנייה של כ – 25 מ"ר שכוללת מרפסת וממ"ד. חשוב שתזכרו את האינפורמציה הזו, בגלל שהיא חיונית להמשך הדרך.

הליך ראשון

כך אפשר לצפות את עליית מחיר הדירה לאחר ההליך

ניתן בקלות לצפות את העלייה של שווי הדירה לאחר ההליך. מי שכבר קיבלו זכאות לתמ"א 38 והחלו בהליך יוכלו לומר לכם שברגע שהם קיבלו את התוספות שצוינו לעיל, הערך של הדירה שלהם עלה. זה הרי ידוע שהתמחור של דירה נקבע לפי הפרמטרים הבאים:

  • החוזק של המבנה
  • המראה הכללי של הדירה (כלומר, דירה משופצת או דירה ישנה)
  • גודל הדירה

שלושת פרמטרים אלו צפויים לעבור שינוי מהותי לטובה וההשפעה צפויה להיכנס ישר לכיסם של בעלי הדירות.

 

מתלבטים? כדאי שתשוחחו עם חברות תמ"א 38 שיציגו בפניכם את הנתונים

אם הגעתם למדריך זה כי אתם מתלבטים לגבי ביצוע הליך תמ"א 38 אצלכם בבניין, כדאי שתפנו אל חברה מוסמכת שתסייע לכם. שכן, לחברות אלה יש את האינפורמציה העדכנית בנוגע לשווי הדירות. נקל עליכם ונוסיף את הקישור הבא שיביא אתכם לחברה שתוכל לסייע: https://terra.ltd.

מתנה

רוצים שקט נפשי? כדאי שתפנו אל חברת תמ"א 38 מומלצת ומוכרת

חשוב שתדעו כי בחירה בחברת תמ"א 38 מצריכה מכם בירור מעמיק בתחום. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים כי זו תבצע את ההליך באופן המקצועי ביותר. כדי להקל עליכם גם בעניין זה, החלטנו להציג בפניכם את הפלטפורמות בהן תקבלו את ההכוונה שתוביל אתכם לחברה מומלצת. הנה הן:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • גוגל

 

לסיום

בשלב זה אתם יודעים מה הקשר בין ההתלבטות לביצוע הליך תמ"א 38 לבין עליית מחיר הדירה. כעת אתם יודעים שיש קשר ישיר בין השניים, כך שנותר לכם רק לפנות אל חברה מוסמכת ומומלצת שתבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר ותאפשר לכם ליהנות מהשבחה של הנכס.

דִירָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפל ביטוח
לחסוך כסף עם בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת אחת לשנתיים וחצי. מבצעים אותה כדי למצוא ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים וכך חוסכים בתשלומים מיותרים. איך ואיפה

קרא עוד »
מבנה משותף
מה הוא ביטוח מבנה משותף?

שמעתם על ביטוח מבנה משותף ולא ידעתם מה זה אומר? קבלו את המאמר המקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לביטוח מבנה משותף, הכיסוי שהוא

קרא עוד »
הר ביטוח
מה זה "הר הביטוח"?

אם אכפת לכם מתיק הביטוח שלכם, סביר להניח שכבר שמעתם על הר הביטוח. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לאפשר למבוטח לקבל מידע על תיק

קרא עוד »