חיפוש

מהן העלויות של טיפולים להלבנת שיניים

קיימת סטיגמה ידועה שעלות נמוכה תגרור איכות נמוכה, אך הדבר אינו בהכרח נכון בנוגע להלבנת שיניים. ישנם דרכים רבות להלבנת שיניים, כאשר חלקן מצדיקות את המחיר ואחרות שיכולות לחסוך לכם כסף תוך כדי הגעה לאותה התוצאה.

בהמשך נדבר על השיטות השונות והעלויות וכך תוכלו לבחור את השיטה הטובה ביותר בשבילכם.

 

מחיר מול איכות

נגיד שעשיתם חיפוש ראשוני לקליניקות המציעות הלבנת שיניים. טווח המחירים גדול ומשתנה, ולפעמים לא באמת ברור למה. ייתכן שאותן שיטות ההלבנה יוצעו במחירים משתנים, ולרוב אנו כבני אדם מאמינים שהאיכות הטובה ביותר תעלה הכי הרבה.

במקרים של הליכים רפואיים וביניהם גם רפואת שיניים חשוב לזכור תמיד, המחיר אינו קובע! הדרך החכמה ביותר לוודא שאתם תקבלו את התוצאות הטובות ביותר היא בדיקה של מעמיקה על הרופאים המטפלים בקליניקה.

ניקח לדוגמא את הקליניקה של ד"ר אריאל סביון. המחירים נחשבים זולים יותר בהשוואה לקליניקות אחרות אך האיכות נמדדת רק על פי היכולות של המטפלים ולכן מומלץ לבצע בדיקה מעמיקה וייתכן שתראו שחסכתם כסף.

 

שיטות שונות להלבנת שיניים

ישנן כמה שיטות שונות להלבנת שיניים, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות. ישנן שיטות ביתיות ושיטות שנעשות בקליניקה.

 

שיטות ביתיות

  1. משחה להלבנה

קיימות משחות מיוחדות הכוללות חלקיקים המשייפים בעדינות את השן ומסייעות בהסרת כתמים, וזאת בנוסף לפלואוריד ועוד חומרי ניקוי לשיניים. במשחות אלו מומלץ להשתמש 2 עד 3 פעמים ביום. השימוש טוב בעיקר לתחזוקה וההלבנה תהיה יחסית חלשה.

עלות: עד 50 שקלים בכל בית מרקחת.

 

  1. הלבנת שיניים בשימוש בסטריפים

בשיטה זו אפשר לרכוש "סטריפים", מעין מדבקות המכילות חומר מחמצן. את הסטריפים מדביקים על השיניים למשך כמה דקות כל יום והחומר המחמצן מבהיר את השיניים. חשוב לציין שהחומר הוא בריכוז נמוך והתוצאות בהתאם.

עלות: 200 עד 350 שקלים.

 

  1. הלבנה באמצעות סד

השימוש בסד הוא ברובו בייתי, אך חוב לציין שהסד עצמו מעוצב על ידי רופא שיניים על מנת להתאים לשיניים שלכם. לאחר קבלת הסד שאר הטיפול הוא בייתי לחלוטין, כאשר בתוך הסד מורחים חומר מחמצן ומכניסים אותו לפה כל לילה עד להבהרת השיניים.

תוך כדי השימוש השיניים יבהירו, אך חשוב לציין שהטיפול הזה ארוך טווח.

עלות: 1,000 עד 2,000 שקלים.

 

שיטות להלבנה בקליניקה

  1. הלבנה באמצעות מנורה כחולה

שיטת טיפול זו מתאימה במיוחד לבעל שיניים רגישות. נעשה שימוש בחומרים מחמצנים וחשיפה לאור LED וכך נוצרת שיטת טיפול עדינה אך אפקטיבית.

 

עלות: 1,000 עד 1,500 שקלים.

 

  1. הלבנה באמצעות לייזר

שיטת הלבנה המשתמשת באור לייזר על מנת לגרות חומרים מחמצנים בריכוז גבוה שנמרחים על השיניים בקליניקה. כבר בטיפול הראשון נראה הבדל ומומלצים שלושה טיפולים.

עלות: 1,500 עד 2,500 שקלים.

 

לסיכום

בהלבנת שיניים העלויות משתנות והאקטיביות משתנה, אך חשוב לזכור שאין בהכרח קשר בין שני המשתנים. חשבו לבחון את כל האופציות ולבחור לפי מה שהכי מתאים לכם!

שיניים קדמיות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »