חיפוש

מהן העלויות של משקולות מקצועיות לשימוש ביתי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מצטרפים אל מהפכת הכושר והספורט, ורוכשים לעצמם מגוון כלים ואביזרים שיוכלו לעזור להם להתאמן בכוחות עצמם – מבלי לצאת מהבית.

האימונים הביתיים הם כבר הרבה יותר מרק טרנד חולף, אלא הם מהווים היום דרך לגיטימית לחלוטין לפיתוח הגוף, חיזוק השרירים ושמירה על שגרת אימונים מלאה וטובה.

יצאנו לבדוק מהן העלויות של משקולות מקצועיות לשימוש ביתי, וחזרנו עם כמה תשובות שיעשו לכם סדר.

 

רוצים משקולות מקצועיות לשימוש ביתי? הבינו מה מתאים לכם

אז עוד לפני שאתם רצים לקנות משקולות מקצועיות, חשוב להבין לעומק מהם המאפיינים האישיים שלכם. בוודאי חלק מכם כבר התאמנו בעבר והרימו משקולות במסגרת חדר כושר, אימונים מסודרים ועוד, וייתכן שחלק מכם מעולם לא נגעו במשקולות ולכן עבורם מדובר על תחום חדש לחלוטין.

עוד לפני שאתם בוחרים בדגם המשקולות, במשקלן ובחברה שממנה תרכשו אותן, מומלץ להבין איפה בדיוק אתם נמצאים על הסקאלה הספורטיבית, ומשם להתחיל לבחור נכון.

 

העלויות של משקולות מקצועיות לשימוש ביתי – זה תלוי

לשאלת העלויות של משקולות מקצועיות לשימוש ביתי, ניתן לענות בעזרת תשובה שמחולקת לכמה חלקים שונים. כמובן שמשקולות מדגם nuobell המתקדם והמתפתח אינן יביאו איתן את אותו המחיר כמו משקולות מאולתרות שנמכרות גם בחנויות הסטוק השונות, אולם זהו לא הקריטריון היחיד. הנה כמה דברים שחשוב לדעת בנושא:

  1. העלויות תלויות במשקל – במרבית המקרים, משקולות כבדות יותר יביאו איתן עלויות גבוהות יותר מאשר משקולות שמשקלן נמוך יותר, ויביאו איתן מחיר נמוך יותר בהתאם.
  2. קונים בסטוק או בחנות ספורט מקצועית? השאלה הזו תוכל בהחלט לקבוע את העלויות של משקולות מקצועות לשימוש ביתי. משקולות שנמכרות בחנויות סטוק שונות בדרך כלל יביאו איתן מחירים של כמה שקלים בודדים, לעומת משקולות שנמכרות בחנויות ספורט מקצועיות ויוכלו להגיע גם למאות ואלפי שקלים.
  3. דגם – משקולות מקצועיות לשימוש ביתי הן משקולות שיכולות להגיע בכל מיני דגמים ולהיות מיוצרות על ידי המון יצרנים שונים. ככל שהדגם של המשקולות יהיה חדש יותר, וככל שהיצרן שלהן יהיה מוכר, מקצועי ואיכותי יותר בתחום – כך המחיר שלהן יעלה בהתאם. בניגוד לכך, כמובן שגם ההיפך הוא הנכון – משקולות מדגם ישן או ותיק יותר שמיוצרות על ידי יצרן פחות מוכר ומקצועי, יביאו איתן בהתאם מחירים נמוכים יותר.

 

שנדבר קצת על מספרים?

אז אם נבחן את טווח העלויות של משקולות מקצועיות לשימוש ביתי, נמצא שמדובר כאן על מחירים שיכולים להתחיל מכ-500 ש"ח ועד ל-700 ש"ח, לעומת משקולות שמחירן יעמוד על בין כ-1,500 ש"ח ויגיע גם לכ-4,000 ש"ח בחלק מהמקרים.

אם אתם רוצים להפוך את התחביב שלכם להרבה יותר מקצועי, ולהרים משקולות בצורה מקצועית ואיכותית בבית שלכם – אין ספק שמדובר כאן על השקעה משתלמת, שתוכלו להתאים אותה לצרכים האישיים שלכם ולהנות ממנה בהתאם. קדימה, לכו להתאמן!

משקולות גדולות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כניסה לבית
הכל על בחירת בית מזוזה מעוצב

מזוזה נמצאת ברוב הבתים בישראל, כחלק משמעותי ועיקרי בבית. לפי המצווה והדת היהודית יש לתקוע מזוזה בכל בית יהודי. המזוזה מורכבת מקלף ובית מזוזה בו

קרא עוד »
חתן
3 דרכים לקבלת ברכה מהרבי

כיום כמו בעבר, פונים אל הרבי מליובאוויטש חסידים רבים ומבקשי ישועה מכל החוגים על מנת לבקש עצה ותושיה ולהיענות בברכה. מכתבים לרבי מכונים "פדיון נפש"

קרא עוד »
עמדת שטיפת ידיים
סוגים שונים של מייבש ידיים

שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. אפשר לומר בוודאות שאחד השינויים המשמעותיים שבאו לידי ביטוי בשנה הזו ועדיין נותרו בחיים שלנו נוגעים לתחום

קרא עוד »