חיפוש

סוגים שונים של מייבש ידיים

שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. אפשר לומר בוודאות שאחד השינויים המשמעותיים שבאו לידי ביטוי בשנה הזו ועדיין נותרו בחיים שלנו נוגעים לתחום ההיגיינה. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק איך זה בא לידי ביטוי. גילינו די מהר שבתי עסק שונים החליטו להציב בחדרי השירותים שלהם מייבשי ידיים מדגמים שונים כדי להימנע משימוש במגבת רב פעמית. יצאנו מתוך סקרנות לבדוק מהם סוגי המייבשים השונים, כדי שכולם יוכלו להכיר בהם.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו לרכז את המידע

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו וחשוב לנו שתדעו זאת. יצאנו לבדוק את הנושא עם אנשים שיודעים דבר או שניים בנוגע לסוגי מייבשי הידיים. אתם וודאי תוהים מי הם אותם אנשים ואיך בכלל הצלחנו להגיע אליהם. אז נציין בפניכם כי מדובר במי שיש להם עסק והם שמים את ההיגיינה של העובדים והאורחים שלהם במקום ה – 1. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא וביקשנו לקבל הכוונה בהצגת הסוגים השונים. הופתענו לגלות שמעל ל – 50 אנשים שלחו לנו תמונות של מייבשי הידיים בצירוף כמה מילות הסבר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות להם. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

מייבש ידיים מסוג 1 – מייבש ידיים חשמלי אוטומטי

הסוג הראשון של מייבש ידיים שאתם צריכים להכיר מקרוב הוא המייבש החשמלי האוטומטי. מדובר בדגם פשוט למדי שמאפשר להוציא אוויר חם בלחיצת כפתור או תוך הנחת הידיים בקרבת הפיה. סביר להניח שראיתם את המכשיר המדובר במקומות רבים ברחבי הארץ והעולם. שכן, הוא נחשב לנפוץ ביותר.

 

מייבש ידיים מסוג 2 – מייבש ידיים ג'ט

מייבש ידיים ג'ט נמצא כמכשיר אהוב על ידי רבים. יכול להיות שגם אתם אוהבים להשתמש בו ואתם בכלל לא יודעים זאת, פשוט כי אתם לא מזהים אותו בשמו. מדובר במייבש הידיים שמאפשר להניח את הידיים בתוך חלל קטן שממנו יוצא אוויר חם שמייבש את הידיים במהירות. מצאנו כי רבים בחרו להשתמש במייבש זה במקומות ציבוריים.

 

איך תוכלו לבחור נכון עבור העסק שלכם?

סביר להניח שאתם מסתכלים כעת על המסך לאחר שקראתם את כל הפרטים שצוינו לעיל ומצאתם את עצמכם תוהים – איך תוכלו לבחור את המכשיר המתאים ביותר עבור העסק שלכם? אז אנחנו כאן כדי להגיד לכם שהבחירה היא די קלה. אתם צריכים פשוט לשאול את העובדים שלכם מה דעתם בנושא. שכן, הם צפויים להשתמש במייבש לעיתים קרובות בדיוק כמוכם. תערכו סקר ותגלו מה דעת הרוב. זו הדרך הנכונה לבחור בכל מיני מצבים ובמיוחד במצב מסוג זה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הסוגים השונים של מייבשי ידיים. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את הסוג המתאים עבורכם ביותר. שיהיה בהצלחה!

מתקן ייבוש

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כניסה לבית
הכל על בחירת בית מזוזה מעוצב

מזוזה נמצאת ברוב הבתים בישראל, כחלק משמעותי ועיקרי בבית. לפי המצווה והדת היהודית יש לתקוע מזוזה בכל בית יהודי. המזוזה מורכבת מקלף ובית מזוזה בו

קרא עוד »
חתן
3 דרכים לקבלת ברכה מהרבי

כיום כמו בעבר, פונים אל הרבי מליובאוויטש חסידים רבים ומבקשי ישועה מכל החוגים על מנת לבקש עצה ותושיה ולהיענות בברכה. מכתבים לרבי מכונים "פדיון נפש"

קרא עוד »