חיפוש

סדנאסדנאת גיבוש בשטח – למי היא מתאימה?

עם השנים החלו לייצר מבחר גדול של פעילויות וסדנאות של יום אחד המיועדות לכל מני סוגים של קהלים, ישנו מגוון רחב של סדנאות שניתן לעשות בשטח כמו סדנת בישול, צילום, יצירה בנייה וכו'. את הסדנאות יעבירו אנשי מקצוע לאותה קבוצה המעוניינת לקבל כלים נוספים באותו תחום, לרוב הסדנאות יהיו מתחום מסוים יעברו במקום המותאם לכך. אז מהם ימי גיבוש בעצם ואלו סדנאות גיבוש בשטח יש? וחשוב מכך, למי הן מתאימות? על כך נענה במאמר.

 

מהם ימי גיבוש?

ימי גיבוש מיועדים לקבוצה של אנשים לרוב עובדים או תלמידים אשר מעוניינים ליצור ביניהם קירבה ולחזק את כישוריהם בנושאים מסוימים. בתרבות המודרנית ימי גיבוש הפכו להיות חלק חשוב מאוד בתוך חברות שונות ומדובר על אירוע חשוב המתקיים פחות אחת לרבעון. את יום הגיבוש בונים בעזרת מבחר של אטרקציות ומקומות שנוסעים אליהם ובהם יוצרים את האינטראקציה עם חברי הצוות כך שזו הזדמנות לחזק קשרים עם עובדים חדשים ואפילו לאפשר אתנחתא קלה מהשגרה ולייצר אוויה יותר משוחררת בקרב העובדים.

 

מהי סדנת ODT?

סדנת ODT היא סדנה שראשי התיבות שלה הם Out Door Training והרעיון שלה הוא לספק למשתתפים אפשרות להתנסות בשטח וכלים ומיומנויות שיאפשרו להם להתמודד עם הסדנה בשטח בזמן הפעילות. הסדנאות עוסקות במגוון רחב של תחומים אשר בהתאם להם יקבלו הצוות את הכלים הרלוונטיים להתנסות בהם, לכן אין זה אומר כי העובד יקבל כלים המותאמים לתחום העיסוק שלו בלבד. אותן מיומנויות וכלים יחזקו את קשרי העבודה, התהליכים וביצוע פעולות שונות בשטח.

 

למי סדנת ODT יכולה להתאים?

סדנאות ODT יכולות להתאים למגוון רחב של קהלים בים אם מדובר במקומות עבודה עם עובדים ומנהלים ובין אם מדובר בזוגות ומשפחות. השאלה העיקרית היא לא למי זה יכול להתאים מבחינת תפקיד אלא למי זה מתאים מבחינת יכולות ותכונות אופי. אם נרצה שהסדנה תשיג את המטרה לשמה אנו מקיימים אותה עלינו לדעת כי המשתתפים בה ישתפו פעולה וייקחו בה חלק. בשביל שסדנה תצליח צריך לייצר תקשורת האחד עם השני אחרת זה לא יצלח, במיוחד כשמדובר בסדנה האורכת יום אחד ואין מספיק זמן לייצר תקשורת חדשה.

 

לסיכום

סדנאות רבות מסייעות בחיזוק הקשרים ויצירה של חוויות טובות הן עבור מקומות עבודה וגם כאשר מדובר בסדנאות לבתי ספר, כמובן שעבור כל קהל יעד תבוצע התאמה של הפעילות בכדי שמטרה של אותה סדנה תמוצה כמו שצריך. הסדנאות מסייעות להגיע לכלים ומיומנויות שביום יום ייקח זמן לבנות אותן ולחזק אותן כך שמעבר לתחושת ההצלחה באותו היום העובד או התלמיד יוצאים עם חוויה וכלים שיכולים ללוות אותם הלאה ולסייע בתחומים נוספים במסגרת בה הם נמצאים, תזכרו להנות ולייצר חוויות טובות וחדשות בסדנה, בהצלחה.

גיבוש בים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כניסה לבית
הכל על בחירת בית מזוזה מעוצב

מזוזה נמצאת ברוב הבתים בישראל, כחלק משמעותי ועיקרי בבית. לפי המצווה והדת היהודית יש לתקוע מזוזה בכל בית יהודי. המזוזה מורכבת מקלף ובית מזוזה בו

קרא עוד »
חתן
3 דרכים לקבלת ברכה מהרבי

כיום כמו בעבר, פונים אל הרבי מליובאוויטש חסידים רבים ומבקשי ישועה מכל החוגים על מנת לבקש עצה ותושיה ולהיענות בברכה. מכתבים לרבי מכונים "פדיון נפש"

קרא עוד »
עמדת שטיפת ידיים
סוגים שונים של מייבש ידיים

שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. אפשר לומר בוודאות שאחד השינויים המשמעותיים שבאו לידי ביטוי בשנה הזו ועדיין נותרו בחיים שלנו נוגעים לתחום

קרא עוד »