חיפוש

נועם 1 | מבצעים וחבילות בר מים למצטרפים חדשים | כנסו עכשיו וצפו במחירון

בר מים הוא מסוג המוצרים אשר משנים מהיסוד את הדרך בה אנו מבצעים פעולה בסיסית לחלוטין כמו שתייה.

לרוב, לאחר רכישה של בר מים, כמות המים אשר בני הבית צורכים תגדל משמעותית.

שתייה מרובה מסייעת לבריאות בני הבית, והופכת את ההשקעה בבר מים למשתלמת במיוחד.

לפני שרוכשים בר מים חדש, חשוב מאוד להשוות מחירים, ואין מקום טוב יותר לכך מאשר בסמארט קאט.

 

אל תוותרו על השוואת מחירים

ברי מים פועלים בצורה דומה. יש להם שתי פונקציות עיקריות. הראשונה היא סינון המים, והשנייה היא שינוי הטמפרטורה שלהם. סינון המים ברוב ברי המים נעשה במסנן ייעודי המורכב מכדוריות פחם. הפחם לוכד בתוכו חלקיקים זעירים הצפים במי הברז, ומאפשר רק למים צלולים לעבור אל כוס השתייה. לאחר שימוש ארוך, הפחם רווי לחלוטין בפיסות לכלוך זעירות, ולכן צריך להחליף אותו. כאשר רוכשים בר מים חדש, אסור לוותר על השוואת מחירים. יש להשוות גם את מחירי בר המים עצמו, וגם את מחיר המסנן החלופי. סמארט קאט השוואת מחירים הוא האתר הטוב ביותר לצורך כך, מאחר והוא מכיל כמות אדירה של ברי מים, וכולל בתוכו מבצעים שיוכלו להוזיל עבורכם את המחיר אפילו יותר.

 

מצטרפים חדשים זכאים להטבות מיוחדות

הסיבה לכך שיש כמות אדירה של מבצעים זמינים למצטרפים חדשים הרוכשים בר מים נועם 1, היא שלאחר שלקוחות מתרגלים לעשות שימוש בבר מים ייעודי, הם לעיתים נדירות בלבד חוזרים אחורה. המים הזורמים מבר המים הם צלולים וטעימים, והחימום והקירור המהירים מאפשרים לכם להכין את כוס המשקה החביבה עליכם תוך שניות ספורות. מצטרפים חדשים הרוכשים בר מים מדגם נועם 1 זכאים למבצעים ייחודיים, מאחר והחברה מרוויחה גם ממכירת מסננים חלופיים לברי המים, ולכן כל לקוח חדש הוא הזדמנות להגדלת מחזור המכירות השנתי של החברה. בר המים נועם 1 הוא אחד מברי המים המובילים בישראל, בין השאר בשל יכולת אספקה של כמות גדולה של מים חמים או קרים בזמן קצר במיוחד.

 

בריאותכם ובריאות המשפחה מעל הכול

שמירה על מאזן נוזלים הוא חיוני לתפקוד של מגוון מערכות בגוף האדם. האיזון בין הנוזלים למלחים הוא בעל השפעה אדירה על תפקוד הריאות, המוח, הלב, הכליות ומערכות נוספות. כאשר אתם לא שותים די הצורך, הכליות שלכם מתאמצות למחזר כמה שיותר מים מהשתן שלכם, מה שהופך אותו לעשיר יותר במלחים וחומרים אחרים. השתן העשיר יותר, עשוי לייצור אבנים בכליות, מה שגורם לכאבי תופת ולפגיעה גופנית שלמה. כאשר מקפידים לשתות הרבה מים, בשל רכישת בר מים למשל, מקלים משמעותית על עבודת הכליות, ומשפרים את פעילות כלל מערכות הגוף, אשר תלויות בעבודת הכליות לשם תפקוד תקין.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כניסה לבית
הכל על בחירת בית מזוזה מעוצב

מזוזה נמצאת ברוב הבתים בישראל, כחלק משמעותי ועיקרי בבית. לפי המצווה והדת היהודית יש לתקוע מזוזה בכל בית יהודי. המזוזה מורכבת מקלף ובית מזוזה בו

קרא עוד »
חתן
3 דרכים לקבלת ברכה מהרבי

כיום כמו בעבר, פונים אל הרבי מליובאוויטש חסידים רבים ומבקשי ישועה מכל החוגים על מנת לבקש עצה ותושיה ולהיענות בברכה. מכתבים לרבי מכונים "פדיון נפש"

קרא עוד »
עמדת שטיפת ידיים
סוגים שונים של מייבש ידיים

שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. אפשר לומר בוודאות שאחד השינויים המשמעותיים שבאו לידי ביטוי בשנה הזו ועדיין נותרו בחיים שלנו נוגעים לתחום

קרא עוד »